ورود یک گوشی لوکس با قیمت مناسب به بازار

کدخبر: ۲۱۱۰۸۱
گروه بنگاهها:برند "آنر" که کمتر از ۶ ماه است در ایران هویت‌، فروش و مدیریتش را همانند دیگر کشورها از شرکت هواوی جدا کرده، جدیدترین گوشی‌ خود به نام آنر۹لایت را با چهار دوربین وارد بازار کشورمان کرده است.
ورود یک گوشی لوکس با قیمت مناسب به بازار

آنر 9 لایت (Honor 9 Lite) با ارائه دوربین پیشرو با لنز دوگانه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل در جلو و پشت گوشی، استاندارد و تکنولوژی جدیدی را به بخش صنعت دوربین‌های چهار هسته‌ای معرفی کرده است.

photo_2018-04-30_14-54-57

این گوشی با طراحی فوق‌العاده شیشه‌ای 2.5D و صفحه نمایش 5.65 اینچیHonor FullView، ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار با کارایی مشابه ولی با قیمت مناسب‌تر را دارد.

عکاسی با ۴ دوبین

 آنر 9 لایت، با ارائه دوربین با لنز دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دوربین اصلی گوشی، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با کیفیت واضح و خیره‌کننده ثبت کنید.

با ویژگی به‌روز شده و قابلیت تنظیم زیبایی، این گوشی به شما کمک می‌کند خود را در بهترین حالت ببینید.

طراحی زیبا

 از منظر زیبایی‌شناسی و عملکرد ، آنر 9 لایت، فوق‌العاده نازک، براق و زیبا ساخته شده است.

آنر مانند مدل قدیمی گوشی خود، در طراحی آنر 9 لایت از صفحه نمایش 5.2 اینچی ساده سود می برد اما با حذف حاشیه ها توانسته گوشی جدید خود را با صفحه 5.65 اینچی FullView HD با حاشیه کمتر و کیفیت تصویر فوق العاده با نسبت بالاتری از صفحه نمایش به کل دستگاه را می‌دهد.

پشت گوشی آنر 9 لایت، دارای سطحی آینه‌ای است که از پوششی نوری با تکنولوژی نانو برخوردار است که باعث می‌شود در نور برق بزند و مانند الماس  می‌درخشد.

قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

آنر 9 لایت، مجموعه ای از ویژگی‌های برتر شامل چیپ ست 659Kirin  با سرعت 16 نانومتری octa-core 659Kirin و یک پردازشگر گرافیک کاملا پیشرفت (GPU)، همراه با سیستم عامل 8.0Android و  8.0 EMUI، را ارائه می‌دهد که تجربه کار سریعتر و ساده‌تر را به کاربر می‌دهد. این گوشی همچنین قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره کاربر را دارد.

آنر 9 لایت با ظرفیت 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه موجود است و در رنگ‌های سیاه و آبی یاقوت کبود  با قیمتی مناسب به بازار ایران آمده است.

 

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی