اعلام فرمان آماده باش کامل در آستارا

کدخبر: ۶۰۳۱۵۹
اقتصادنیوز: شهردار آستارا از آماده‌ باش کامل نیروهای خدمات شهری درپی پیش‌ بینی بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل و تا سه روز آینده خبر داد.
اعلام فرمان آماده باش کامل در آستارا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  میثم الوان پور شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری آستارا گفت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌ها از روز سه شنبه، آماده باش نیروهای خدمات شهری در سطح شهر آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

شهردار آستارا با اشاره به بررسی آخرین وضعیت بارندگی‌ها در جلسه امروز گفت: شهرداری آستارا تدابیر و تمهیدات ویژه ای را با توجه به بارندگی‌های اخیر، در خصوص رفع آب گرفتگی معابر اتخاذ کرده است و پاکسازی معابر اصلی و فرعی از جمله اقدام‌هایی است که برای تردد آسان شهروندان در مواقع بارش انجام شده است.

وی افزود: در راستای اعمال این تدابیر طرح لایروبی کانال‌ها برای پیشگیری از بروز آبگرفتکی در سطح شهر در حال انجام بوده و پیش بینی تجهیزات و کسب آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

الوان پور با بیان اینکه خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز از نخستین ساعات بارش با حضور در سطح شهر آماده بازگشایی معابر شهری خواهند بود، افزود: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر نیز تمام نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش کامل قرار دارند و برای اطمینان از کنترل این مشکلات احتمالی اقداماتی نظیر شناسایی نقاط آبگیر، استقرار نیروها به همراه تجهیزات، اولویت بندی معابر اصلی و فرعی، کنترل و بازبینی چاه‌های جذبی انجام شده است.

وی با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی گیلان مبنی بر وزش باد، رعد و برق و باران که در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود، گفت: بارش‌ها به مدت سه روز ادامه خواهد داشت لذا از تمام شهروندان و ساکنین حاشیه رودخانه‌ها تقاضا داریم از پارک خودرو و هرگونه وسیله نقلیه در نزدیک رودخانه‌ها خودداری کنند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید