بازار کار دستگاه های برش لیزر چگونه است؟

کدخبر: ۴۵۵۳۹۵
قیمت دستگاه برش لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد.
بازار کار دستگاه های برش لیزر چگونه است؟

 از جمله عوامل موثر در قیمت دستگاه بهترین مارک دستگاه برش لیزر، سایز دستگاه می باشد. به طور مثال قیمت دستگاه برش لیزر کوچک یا قیمت دستگاه برش لیزری خانگی با قیمت دستگاه برش لیزر 130*90 متفاوت می باشد.

همچنین نوع و توانایی دستگاه برش لیزر نیز در قیمت دستگاه موثر می باشد. به عنوان مثال قیمت دستگاه برش لیزر فلزات بسیار بیشتر از قیمت دستگاه برش لیزر غیر فلزات می باشد. شما می توانید در سایت مبین تک، لیست قیمت دستگاه های حکاکی و برش لیزر را به صورت به روز مشاهده نمایید.

آشنایی با دستگاه های برش لیزر

خوب است بدانید که دستگاه حکاکی و برش لیزر در تمامی صنایع نفوذ خوبی پیدا کرده است. شما می توانید با استفاده از دستگاه حکاکی و برش لیزر بسته بندی های محصولات خود را به دلخواه طراحی و برش بزنید. تفاوتی ندارد چه سایزی از بسته بندی مد نظر شما می باشد.

زیرا این دستگاه می تواند هر سایزی را برش بزند. اما در زمان خرید به نوع متریال و سایز متریال مورد نیاز خود توجه داشته باشید. زیرا هر یک از مدل های دستگاه برش لیزر برای متریال خاصی طراحی شده است. به عنوان مثال در صورتی که بخواهید کاغذ، پارچه، مقوا، پلاستیک، چرم و ... را برش بزنید باید از دستگاه حکاکی و برش لیزر غیر فلزات استفاده نمایید.

اما زمانی که بخواهید آهن، طلا، نقره یا سایر فلزات را با دستگاه برش بزنید یا بر روی آن عملیات حکاکی را انجام دهید باید از دستگاه حکاکی و برش لیزر فلزات استفاده نمایید.

برای بازدید از دستگاه های برش لیزر ارزان و کارشناسی شده کلیک کنید.

دستگاه برش لیزری

درآمد کار با دستگاه لیزر به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب درست دستگاه با توجه متریال مورد استفاده تان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین به یاد داشته باشید داشتن ایده های نوین و خلاقانه در این مدل کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای آگاهی از عوارض دستگاه برش لیزر برای اپراتور حتما مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

درآمد دستگاه برش لیزر رابطه مستقیمی با خلاق بودن اپراتور دستگاه لیزر دارد. زمانی که اپراتور دستگاه لیزر بتواند ایده های جدیدی به مشتری ارائه دهد قطعا کسب و کار شما رونق خواهد گرفت و درآمد خوبی خواهید داشت.

اما مهمترین نکته درخصوص درآمد کار با دستگاه لیزر، عدم وجود هزینه های مصرفی در این شغل است. به این معنا که دستگاه برای کار کردن، نیاز به مواد اولیه ندارد و تنها وجود متریال مشتری برای کار با دستگاه لیزر کافی است. بنابراین، تقریبا 100 درصد درآمد حکاکی و برش لیزر تبدیل به سود ناخالص می گردد.

خرید دستگاه برش لیزر به چه افرادی توصیه می شود؟

یکی از مهمترین مواردی که از دستگاه برش لیزر استفاده می شود در صنعت چوب، چرم، قطعه سازی، شیشه و همچنین صنایع سنگ می باشد. لازم به ذکر است که دستگاه حکاکی و برش لیزر تنها در صنایع بزرگ استفاده نمی شود بلکه شما می توانید در صنایع کوچک نیز از آن بهره ببرید.

شغل های مرتبط با دستگاه برش لیزر کدامند؟

شما می توانید با استفاده از دستگاه حکاکی و برش لیزر به دنیای کسب و کار وارد شوید. استفاده از دستگاه لیزر در بیشتر صنایع و بیشتر مشاغل به وضوح دیده می شود. اما برخی از مشاغل نقش پر رنگ تری در این زمینه دارند. 

به عنوان مثال شما می توانید از دستگاه لیزر جهت طراحی و ساخت: قاب عکس، آباژور، لوستر، لوازم آشپزخانه و کارت ها عروسی، صنایع چرم سازی، مهرسازی، کیف و کفش و... استفاده نمایید. این موارد در حوزه کار دستگاه لیزر بسیار متداول است.

در صورتی که قدرت تبلیغاتی خوبی داشته باشید نیز می توانید جهت تولید محصولات اشانتیون که در هدف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند نیز از این دستگاه استفاده کنید. یکی از مهمترین مشاغل نیازمند به دستگاه برش لیزری، تابلوسازی است. همچنین مراکز ارائه خدمات به دانشجویان نیز برای ماکت سازی نیازمند دستگاه لیزر می باشند.

از جمله مشاغلی که حول دستگاه لیزر شکل می گیرند، حکاکی سنگ قبر است. سازندگان کیف و کفش نیز از عمده خریداران دستگاه لیزر هستند. به همین دلیل است که می گوییم اپراتور باید خلاق باشد تا با خلاقیت ذهنی خود شما را در کسب و کارتان به موفقیت برساند.

برش لیزری

دستگاه برش لیزر در صنایع چوب

دستگاه حکاکی و برش لیزر چوب جهت ایجاد طرح و نقش بر روی انواع سطوح چوبی به کار برده می شود. از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به ساخت در و پنجره، حکاکی روی قسمت چوبی مبلمال، ساخت و طراحی کابینت های ام دی اف و ... که طرفداران زیادی نیز دارد. لازم به ذکر است دستگاه برش لیزری که چوب را برش می زند، دستگاه حکاکی و برش لیزر غیر فلزات می باشد.

دستگاه برش لیزر در صنایع چرم سازی

یکی دیگر از متریال هایی که می توانید با استفاده از دستگاه برش لیزر بر روی آن حکاکی کنید یا برش بزنید چرم است. کیف و کفش های چرمی، کمربند چرم و بسیاری کالاهای دیگر که از چرم ساخته می شوند با استفاده از دستگاه برش لیزر غیر فلزات قابل اجرا می باشد.

دستگاه برش لیزر در صنایع سنگ

حکاکی بر روی سنگ از جمله ساخت مجسمه، تندیس و قالبا سنگ قبر نیز از دیگر مصارف دستگاه حکاکی و برش لیزر غیر فلزات است. خوب است بدانید که دستگاه لیزر می تواند بر روی سنگ کار حکاکی را انجام دهد اما نمی توان سنگ را برش بزند. 

برخی افراد تصور می کنند از دستگاه لیزر فقط برای حکاکی سنگ قبر استفاده می شود. شاید یکی از پرکاربردترین موارد در حوزه حکاکی روی سنگ، حکاکی روی سنگ قبر باشد اما این تنها کاربرد این دستگاه نیست. به شما پیشنهاد می کنم کمی دیدتان را باز کنید. اطرافتان را خوب نظاره کنید طرح های بی نظیری با استفاده از دستگاه لیزر بر روی سنگ ها حک شده است. مجسمه های خارق العاده ای که با استفاده از این دستگاه حکاکی و ساخته شده اند.

دستگاه حکاکی

آخرین سخن درباره بازار کار دستگاه حکاکی و برش لیزر

هلدینگ مبین تک با فراهم آوردن ماشین آلات، مواد اولیه، نیروی متخصص فنی و سرمایه مالی، کمک می کند تا کسانیکه قصد خلق یا توسعه بنگاه صنعتی کوچک در صنایع چاپ و تبلیغات، cnc لیزر و فرز، چوب و mdf، پزشکی و سلامت، نساجی و چاپ پارچه را داشته باشند، با آگاهی بیشتر و ریسک و سرمایه کمتر، با ساده ترین روش، به آرزوی خود برسند.

شما می توانید با تماس به کارشناسان مبین تک، درخصوص خرید دستگاه برش لیزر  و بازار کار آن، رایگان مشاوره بگیرید. اگر تصمیم به خرید دستگاه برش لیزر گرفته اید، نگران همه هزینه آن نباشید، شما می توانید 50% مبلغ دستگاه را بصورت اقساط تا 15 ماه پرداخت کنید.

مبین تک، کلیه دستگاه های خود را با گارانتی تا 24 ماه عرضه می کند. همچنین خدمات پس از فروش مبین تک 5 سال است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید