معرفی پاساژ های تهران

کدخبر: ۴۸۶۶۶۵
در قرن جدید کمتر کسی به دنبال خرید حضوری و اتلاف وقت در پاساژ ها و مراکز خرید می باشد.
معرفی پاساژ های تهران

 خریداران معمولا خرید های شان را به صورت آنلاین انجام می دهند و دیگر در پشت ترافیک های چند ساعته برای گشتن پاساژ های مختلف نیستند. پاساژ های موجود در تهران بسیار گوناگون و زیاد می باشند.

به همین خاطر بازدیدکنندگان و خریداران نمی توانند تمامی این پاساژ ها را در یک روز بگردند و محصولی را که می خواهند را پیدا کنند. به همین خاطر شما قادر به مشاهده تمامی محصولات در تمامی پاساژ های تهران نیستید.

از آنجایی که خرید حضوری بسیار وقتگیر می باشد و افراد همانند گذشته وقت گشت و گزار در پاساژ ها را ندارند، می توانند به راحتی با مراجعه به سایت مشتری پسند نیاز شان را بر طرف نمایند.

پاساژ های زیادی در کلان شهر تهران وجود دارد که شاید شما تا به حال اسمی از آنها نشنیده باشید؛ اما  این پاساژ ها به قدری محبوب هستند که خریداران و بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارند. علاوه بر این، شما با آگاهی از وجود پاساژ های گوناگون در سطح تهران، می توانید در صورت لزوم برای خرید اجناس برند، محصولات منحصر به فرد و... مراجعه نمایید.

البته مراجعه حضوری برای افرادی که در شرق تهران ساکن هستند و می خواهند برای خرید حضوری به غرب تهران بورند قطعا کلافه کننده است؛ چرا که ترافیک های سنگین اتوبان ها موجب اتلاف وقت آنها می شود. همچنین افرادی که ساکن غرب، شمال و جنوب تهران هستند، برای شان سخت است تا مسیر طولانی را برای رسیدن به پاساژ طی نمایند.

این دسته از افراد ترجیح می دهند تا در خانه شان بمانند و به صورت آنلاین به تمامی محصولات موجود در پاساژ ها دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال شما دیگر نیازی به پیمون مسیر های طولانی برای رسیدن به پاساژ کوروش ندارید و می توانید به راحتی با یک کلیک بر روی پاساژ کوروش مشتری پسند، به تمامی محصولات موجود در این پاساژ دسترسی داشته باشید. ما در این مقاله برخی از پاساژ های موجود در تهران را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

لیست پاساژ های تهران

پاساژ های محبوب در تهران تعداد بسیار زیادی دارند که در یک مقاله 1000 کلمه ای نمی توان آن را جای داد؛ اما برخی از محبوب ترین و بهترین پاساژ های آن را می توان در این مقاله معرفی کرد تا شما عزیزان هنگام خرید عیدانه، تابستانه و زمستانه به راحتی بتوانید به این پاساژ ها نیز سر بزنید.

پاساژ بوستان تهران

یکی از پاساژ های محبوب در تهران، پاساژ بوستان می باشد. این پاساژ واقع در پونک است و محبوبیت بسیار زیادی بین خریداران و بازدیدکنندگان داراست. مرکز خرید بوستان دارای 800 واحد تجاری می باشد که هر کدام از آنها محصولات مختلف و گوناگونی را ارائه کرده اند.

این پاساژ علاوه بر اجناس مختلفی که داراست، قیمت های مناسبی دارد. شما عزیزان می توانید محصولات متنوعی اعم از مانتو زنانه، کیف و کفش، لباس مردانه، پوشاک مجلسی زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم جانبی موبایل، لوازم دکوری منزل، لوازم بهداشتی و آرایشی، کت و شلوار مردانه و... را مشاهده نمایید.

پاساژ میلاد نور تهران

یکی دیگر از پاساژ های محبوب در غرب تهران، پاساژ میلاد نور می باشد. این پاساژ واقع در شهرک غرب است و نزدیک به 300 فروشگاه فعال را در خود جای داده است. واحد های تجاری این پاساژ هم اداری و هم تجاری هستند. در این مرکز خرید بزرگ شما می توانید محصولاتی با برند خارجی و ایرانی را مشاهده  و خریداری نمایید.

محصولاتی اعم از کیف و کفش مردانه و زنانه، پوشاک مردانه و زنانه، لباس بچگانه، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری منزل، لوازم اتاق خواب و... . برند های خارجی هم که در این پاساژ وجود دارد اعم از پوما،؛ آدیداس، تی تی و... می باشند.

پاساژ میلاد نور تهران

پاساژ پالادیوم تهران

یکی دیگر از پاساژ های محبوب در تهران، پاساژ پالادیوم می باشد. این پاساژ واقع در محله زعفرانیه تهران است. تنوع اجناس در این پاساژ کمی بالاست؛ چرا که محصولات ارائه شده در آن از برند های خارجی و ایرانی و با کیفیتی بسیار بالا می باشد.

در این پاساژ بزرگ شما می توانید طلا و جواهرات با طرح های خاص و منحصر به فردی را مشاهده کنید. علاوه بر این، پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم جانبی موبایل، ساعت های برند، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی و...را نیز می توانید در این پاساژ خریداری نمایید.

بازارچه سنتی ستارخان تهران

یکی دیگر از پاساژ ها و مراکز خریدی که در تهران محبوبیت بسیار زیادی دارد، مرکز خرید سنتی ستارخان است. این مرکز خرید زیر پل یادگار واقع شده است و دارای 4 فاز می باشد. این بازارچه سنتی بسیار بزرگ است و واحد های تجاری گوناگونی را در خود جای داده است.

بازارچه سنتی ستارخان به صورت کلی دارای 1 الی 2 طبقه است و خریداران برای مشاهده فروشگاه های بیشتر باید مسیر نسبتا طولانی را پیاده روی نمایند. محبوبیت این بازارچه به علت پایین بودن قیمت کالا های ارائه شده آن می باشد. محصولاتی که در این پاساژ برای خریداران وجود دارد، شامل پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم دکوری منزل، لوازم خانه و آشپزخانه، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و... می باشد.

مرکز خرید تیراژه تهران

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب و پر طرفدار که واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی است، پاساژ تیراژه تهران می باشد. این پاساژ دارای واحد های تجاری زیادی است و برای رفاه حال خریداران پارکینگ اختصاصی را نیز برای آنها در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید در این پاساژ محصولات متنوعی را با قیمت مناسب پیدا کنید.

پاساژ تیراژه دارای 4 طبقه می باشد که هر یک از طبقات آن به واحد های تجاری و یا اداری اعطا شده است. محصولات ارائه شده در این پاساژ اعم از پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لباس های بچه گانه، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری منزل، لوازم جانبی موبایل و... .

شما عزیزان می توانید برای خرید به پاساژ های محبوب در تهران مراجعه نمایید و یا با جستجو سایت مشتری پسند تمامی محصولات موجود در این پاساژ ها را مشاهده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید