مقایسه پروازهای آنادلوجت و ترکیش ایرلاینز!

کدخبر: ۵۰۲۰۸۱
در این محتوا قصد داریم کمی بیشتر با آنادلوجت ایرلاین و ترکیش ایرلاینز دو شرکت هواپیمایی معتبر در ترکیه آشنا شویم.
مقایسه پروازهای آنادلوجت و ترکیش ایرلاینز!

در صورتی که بخواهید  یک سفر چند روزه به ترکیه بروید، هزینه تور استانبول یا دیگر شهرهای آن به فاکتورهای مختلفی از جمله ایرلاین انتخابی بستگی دارد. ایرلاین های داخلی و خارجی مختلفی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن به ترکیه سفر کرده و یا به ایران بازگردید.

ترکیش ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی در سال 1933 در راستای برنامه های مدرن سازی ترکیه و به دستور آتاتورک ساخته شد. دفتر مرکزی آن در استانبول واقع شده و روزانه پروازهای خود را از طریق دو فرودگاه آتاتورک و گوکچن انجام می دهد.

این ایرلاین در حال حاضر در هر روز 300 پرواز مختلف به کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی و آمریکایی انجام داده و کیفیت پرواز آن با بهترین استانداردهای روز جهان برابری می کند. در سال 2015 ترکیش ایرلاینز به عنوان چهارمین ایرلاین برتر دنیا و بهترین ایرلاین اروپا شناخته شد.

نکته قابل توجه آن که در سال های اخیر با توجه به تعداد مسافران ایرانی زیادی که از این ایرلاین استفاده می کنند، همکاری های خوبی بین شرکت هواپیمایی ایران و ترکیش ایرلاینز صورت گرفته است. برای مثال ایرانیان می توانند به راحتی توسط کارت های شتاب بانکی خود بلیط این شرکت هواپیمایی را رزرو کنند. بنابراین اگر بلیط لحظه آخری تهران استانبول علی بابا با این شرکت هواپیمایی دیدید، می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

ویژگی های پروازهای ترکیش ایرلاینز

مقایسه پروازهای آنادلوجت و ترکیش ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی بیش از هر چیز به دنبال کیفیت پرواز است. از این رو در انتخاب هواپیما و جت، خلبان و کادر پرواز، امنیت، خدمات ارائه شده و غیره به دنبال بهترین ها است. در برخی از پروازهای این منوهای غذایی به مسافران پیشنهاد می شود که از منوی غذای امپراطوری عثمانی الگوبرداری کرده است.

کلاس های پروازی ترکیش ایرلاینز

در صورتی که برای هزینه تور استانبول به دنبال یک بلیط ارزان قیمت هستید، بهتر است بدانید که ترکیش ایرلاینز پروازهای خود را در دو کلاس بیزینسی یا تجاری و اکونومی یا اقتصادی انجام می دهد.

در پروازهای تجاری از صندلی های ماساژور استفاده می شود و می توانید به راحتی آن ها را به عقب برده و روی آن دراز بکشید. در صورتی که بخواهید هنگام شب مطالعه داشته باشید، کنار هر صندلی یک چراغ قوه کوچک قرار داده شده است.

قیمت بلیط ترکیش ایرلاینز

همان طور که در بالا اشاره شد، پروازهای این شرکت هواپیمایی با کیفیت ترین و بهترین پرواز در ترکیه به شمار می رود، از این رو طبیعی است که قیمت و هزینه بلیط این هواپیمایی در مقایسه با ایرلاین های دیگر بیشتر است. در صورتی که هزینه بلیط برای شما اهمیتی ندارد، این پرواز یکی از بهترین پروازهای جهان است که می توانید آن را تجربه کنید.

آنادلوجت ایرلاین

آنادلوجت ایرلاین یک شرکت هواپیمایی زیر مجموعه ترکیش ایرلاینز بوده که به هدف کاهش هزینه های پرواز تاسیس شده است. این شرکت هواپیمایی در ابتدا فعالیت خود را تنها با 5 فروند هواپیما آغاز کرد اما با توجه به استقبال مسافران در زمان کوتاهی آن را به تعداد 37 فروند افزایش داد. از ابتدای فعالیت تا کنون آنادلوجت توانسته بیش از 70 میلیون مسافر را در سراسر جهان جابجا کند. آنادلوجت دارای 69 مقصد و 41 فرودگاه بین المللی است.

خدمات آنادلوجت ایرلاین

مقایسه پروازهای آنادلوجت و ترکیش ایرلاینز!

آنادلوجت هدف خود را از راه اندازی چنین بیان کرده است که هیچ کس از سفر هوایی و پرواز محروم نماند و هرکس با هر بودجه بتواند از پروازهای آنادلوجت استفاده کند. از این رو برای نیل به این هدف خدمات مختلفی مانند سرویس حمل بار رایگان، پذیرایی رایگان، سالن های استراحت اختصاصی در فرودگاه، تخفیفات ویژه برای تاکسی و غیره برای مسافران خود در نظر گرفته تا مسافران بتوانند با کم ترین هزینه ها بهترین خدمات را دریافت کنند.

بنابراین اگر انتخاب شما برای بلیط لحظه آخری تهران استانبول علی بابا این شرکت هواپیمایی است، با یک تیر چند نشان خواهید زد! در حین سفر از مسافران با آب، چای یا قهوه پذیرایی شده و یا مهماندار به مهمانان کیک یا ساندویچ تعارف می کند.

از دیگر ویژگی های جذاب در این پرواز آن است که شما می توانید هنگام پرداخت هزینه بلیط، شماره صندلی خود را نیز انتخاب کنید. البته در صورتی که قبل از شما کس دیگری آن را رزرو نکرده باشد. بنابراین اگر فرزند شما دوست دارد هنگام پرواز کنار پنجره بنشیند، به راحتی می توانید برای او و خودتان یک صندلی در جایگاه مناسبی انتخاب کنید.

قیمت بلیط آنادلوجت ایرلاین

آنادلوجت ایرلاین یکی از اقتصادی ترین و ارزان قیمت ترین شرکت های هواپیمایی ترکیه است که همان طور که در بالا نیز اشاره شد، برای رفاه حال مسافران خدمات ویژه ای نیز برای آن ها در نظر گرفته است. نکته قابل توجه آن که در این ایرلاین کیفیت فدای هزینه ها نشده و شما می توانید یک پرواز آرام و مطمئن را با آنادلوجت تجربه کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید