اینجا بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک "100 میلیون تومان وام" بگیرید

کدخبر: ۵۷۲۵۴۹
بالارفتن مداوم نرخ لوازم خانگی، طی سالهای اخیر در کشورمان باعث شده که بسیاری از خانواده ها برای خرید این لوازم ضروری، به سراغ روش هایی نظیر خرید اقساطی بروند.
اینجا بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک "100 میلیون تومان وام" بگیرید

با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی در چند زمانی حس‌ می‌شود که برای خرید لوازم خانگی یا جهیزیه، به دنبال اقلام ضروری مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، اتو و... هستیم.

در چنین شرایطی، چه میتوان کرد؟ آیا باید از خرید برخی از این وسایل و لوازم ضروری منزل چشم پوشی کرد؟ بهتر است به جای این کار، از روش های متفاوت خرید این اقلام استفاده کنیم. یکی از بهترین، کارآمدترین و محبوب ترین روش ها برای خرید لوازم برقی منزل، روش خرید اقساطی است. با استفاده از این روش، می توان به راحتی و بدون نیاز به پرداخت یکجا هزینه بالای خرید لوازم، آن‌ها را به صورت قسطی خریداری کرد.

به این ترتیب، هزینه خرید لوازم برقی منزل برای خانوارها قابل تحمل تر می شود و قدرت خرید آن‌ها حفظ می‌گردد.

چطور می توانیم لوازم خانگی را اقساطی بخریم؟

همانگونه که در ابتدا اشاره کردیم بالارفتن مداوم نرخ لوازم خانگی، طی سالهای اخیر در کشورمان باعث شده که بسیاری از خانواده ها برای خرید این لوازم ضروری، به سراغ روش هایی نظیر خرید اقساطی بروند. اما چطور می توانیم لوازم خانگی را به صورت اقساطی تهیه کنیم؟

برای خرید اقساطی لوازم برقی منزل، می‌توانید به فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های مختلف در شهر خودتان مراجعه کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها این امکان را برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند که لوازم خانگی را با پرداخت اقساطی خریداری کنند. با انتخاب بهترین شرایط فروش اقساطی، می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را به صورت اعتباری تهیه کنید.

لازم به ذکر است که علاوه بر پیدا کردن بهترین شرایط فروش اقساطی، باید از تنوع محصولات موجود در آن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. به این معنا که باید بتوانید از بین چند برند مختلف دست به مقایسه و انتخاب بزنید و اگر قصد خرید چند کالا را به صورت همزمان دارید، باید تمامی مایحتاج خود را به صورت اقساطی و یکجا از یک فروشگاه تهیه کنید.

البته که تامین وثیقه و اسناد اعتباری جهت انجام خرید اقساطی کاری دشوار است و برای موارد مختلف، کاری به مراتب دشوارتر را در مقابل شما قرار خواهد داد. پس از انتخاب مجموعه مناسب کالا، با ارائه اسناد و اعتبارات لازم، می‌توانید اقدام به خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود کنید. البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت تمام شده کالاها در خرید اقساطی با قیمت تمام شده آن‌ها در خرید نقدی تفاوت قابل توجهی دارد.

چگونه می توانیم یک خرید اقساطی راحت داشته باشیم؟

چگونه می توانیم یک خرید اقساطی راحت داشته باشیم؟

تا به اینجا توضیح داده شد که با افزایش قیمت لوازم برقی منزل، بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها شروع به ارائه طرح‌های اقساطی برای این محصولات کرده‌اند. با این حال، مراحل پیچیده و طولانی در تهیه مدارک و صورت حساب‌ها و همچنین بازدید از بانک، ممکن است برای برخی خریداران، خود را از خرید اقساطی منصرف کند.

اما وجود مغازه‌هایی همچون هایپرکالای شهر لوازم خانگی، که با هدف فراهم کردن رفاه برای مردم عزیز، بزرگترین مجموعه لوازم برقی منزل با شرایط اقساط ساده و مقرون به صرفه را ارائه داده‌اند، از دیگر گزینه‌های موجود می‌باشند.

این هایپرکالای تخصصی لوازم منزل، به هموطنان عزیز این امکان را می دهد که با مقایسه برندها و انواع مختلف لوازم برقی، کالای مورد نظر خود را با توجه به سطح قیمت، کیفیت و عملکرد، انتخاب کنند و با خیال راحت تا سقف 100 میلیون تومان، آن را از طریق خرید اقساطی به دست آورند.

هایپرکالای تخصصی

اما این مزیت ها در شهر لوازم خانگی به پایان نمی رسد، اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی لوازم برقی منزل خود هستید، می توانید این کار را به راحتی از این فروشگاه انجام داده و بدون نیاز به رفتن به بانک یا داشتن ضامن، خرید خود را به صورت اعتباری انجام دهید.

این هایپرکالای تخصصی، علاوه بر اینکه به شما این امکان را می دهد که محصول مورد نظرتان را با در اختیار داشتن یک دسته چک، از وام 100 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن و مراجعه به بانک، خریداری کنید، برای سازمان ها و ارگان های مختلف نیز این امکان فراهم است. بدین ترتیب، کارکنان زیرمجموعه این سازمان ها می توانند با در دست داشتن فیش حقوقی خود، به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

در اینجا باید توجه داشت که قیمت تمام شده لوازم برقی در خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی، تفاوت چندانی با قیمت تمام شده در خرید نقدی ندارد. لذا با خیالی آسوده، می توانید از قیمت و اعتبار محصولات این فروشگاه پیشتیبانی کنید و لوازم برقی منزل خود را با اطمینان خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی