«پسندیدن یا نپسندیدن»

کدخبر: ۵۸۶۸۰۷
کاربران می‌توانند کیفیت خدمات پشتیبانی سامانه‌ی «ماکسیم» را ارزیابی کنند.
«پسندیدن یا نپسندیدن»

کاربران می‌توانند کیفیت خدمات پشتیبانی سامانه‌ی «ماکسیم» را ارزیابی کنند. کارشناسان سامانه‌ی «ماکسیم» به‌منظور افزایش کیفیت خدمات بخش «پشتیبانی» و جلب رضایت بیشتر کاربران، راه‌حل جدیدی ارائه داده‌اند.

قابلیت ارزیابی تقاضاهای مشتری برای پیگیری اثربخشی حل مشکلات کاربر، به اپلیکیشن اضافه شده است. بدین‌ترتیب کاربر با استقاده از این قابلیت می‌تواند درباره‌ی پاسخ دریافتی از بخش پشتیبانی سامانه ازطریق دو گزینه‌ی «پسندیدن» و «نپسندیدن» نظر دهد.

تجزیه‌وتحلیل واکنش‌های کاربران نشان داد که در ۹۵٪ موارد، کارشناسان سامانه می‌توانند به حل مشکلات کاربران کمک کنند. درصد انتخاب گزینه‌ی «نپسندیدن» زیاد نیست و تجربه نشان داده است که معمولاً ارزیابی‌های منفی مربوط به مواردی می‌شود که کاربران، پاسخ‌هایی مطابق نظر یا خواست خود را دریافت نمی‌کنند. همچنین پاسخ‌هایی که توضیحات دقیق و کاملی را دربر نمی‌گیرد، بازخورد منفی دریافت می‌کنند.

این قابلیت به سامانه کمک می‌کند تقاضاهایی را شناسایی کند که باید توجه بیشتری به آن‌ها داشت و برای اصلاح وضعیت رسیدگی به آن‌ها، به‌موقع اقدام کرد.

در برنامه‌ریزی‌های آتی پیش‌بینی شده است که امکان درج نظرات کاربران درباره‌ی پاسخ‌های دریافتی از بخش پشتیبانی نیز فراهم شود. قابلیت ارتباط با ما و دریافت بازخوردهای کاربران، به بهبود کیفیت خدمات سامانه و عملکرد بخش پشتیبانی منجر خواهد شد.

درباره‌ی سامانه‌ی «ماکسیم»

«ماکسیم» یکی از اولین سامانه‌های تاکسی‌اینترنتی در جهان به‌شمار می‌رود و دهمین سالگرد تأسیس خود را در سال ۱۴۰۲ جشن خواهد گرفت. راه‌اندازی این سامانه در ایران به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. این سامانه هم‌اکنون در بیشتر از ۲۰۰ شهر ایران فعالیت می‌کند.

این شرکت از سال ۱۳۸۲ سعی کرده است با طراحی و ساخت فناوری‌های نوین در زمینه‌ی درخواست وسیله‌ی نقلیه و سایر قابلیت‌ها درجهت ارائه‌ی خدمات مدرن‌تر، فراگیری خدمات این سامانه‌ها و افزایش امنیت سفر گام بردارد.

«ماکسیم» با تکیه بر تجربیات خود توانسته است یک مجموعه‌ی نرم‌افزاری/ سخت‌افزاری قدرتمند ایجاد کند که پاسخ‌گوی نیازهای مختلف از جمله ثبت‌ نامحدود مشتری و مجری درخواست در سامانه و پردازش میلیون‌ها درخواست باشد. اپلیکیشن‌های «ماکسیم» ویژه‌ی درخواست خدمات و «Taxsee Driver» ویژه‌ی کار با درخواست‌ها، با میلیون‌ها کاربر در بین اپلیکیشن‌های برتر جهان قرار گرفته‌اند. 

امکان استفاده از خدمات این سامانه در بیشتر از هزار شهر در ۱۸ کشور دنیا فراهم شده است. مأموریت اصلی سامانه‌ی «ماکسیم»، تلاش مستمر برای افزایش کیفیت تعامل کاربران و کمک به شهروندان برای حرکت به‌سوی مقصدها و اهدافشان است!

سرویس خبری سامانه‌ی «ماکسیم»

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید