خرید از دبی تحویل در ایران

کدخبر: ۵۹۲۰۷۰
شرایط خاص دبی همانند سایر کشورها برای خرید و واردات کالا به ایران مهیا می‌باشد.
خرید از دبی تحویل در ایران

شما می توانید با مشاورین و کارشناسان فقیهی تریدینگ در ارتباط باشید این شرکت بستری مطمئن و امن را برای تجارت شما از دبی فراهم خواهد کرد و تمام خدمات را از ثبت سفارش تا تحویل در ایران در مناسب‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

خرید از دبی به عنوان یکی از شهرهای پرجذبه برای خرید و سفر، برای بسیاری از مردم جذابیت دارد. دبی با دارا بودن مراکز خرید بزرگ، فروشگاه های لوکس، بازارچه های قدیمی و تنوع محصولات، برای بازرگانان ایرانی جذاب است. همچنین، قیمت های مناسب و تخفیفات نیز از دیگر مزایای خرید از دبی است.

انواع خرید از دبی

کشور امارات و شهر دبی از مناطق مهم تجاری به شمار می‌آید که به دلیل راه‌های هوایی، دریایی و زمینی امکان واردات و صادرات انواع کالاها با کیفیت‌های مختلف در آن وجود دارد.

با وجود مشکلاتی همچون تحریم‌های جهانی متاسفانه روند خرید از دبی تحویل در ایران کندتر صورت می‌گیرد و هزینه‌های زیادی را برای افراد مختلف متحمل می‌شود.

البته راه‌های مختلفی برای خرید از کالا از دبی وجود دارد که در ادامه به اختصار اشاره‌ای به آنها کرده‌ایم.

  1. خرید مستقیم و بی واسطه از دبی

  2. خرید اینترنتی از دبی

خرید مستقیم و بی واسطه از دبی

اولین روشی که می‌خواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم خرید مستقیم و بی‌واسطه از دبی می‌باشد که شما می‌توانید به صورت حضوری و از طریق فروشگاه‌های آنلاین این کار را انجام دهید. خود خرید مستقیم دارای انواع مختلفی است که فردی برای تجارت تصمیم به خرید از دبی می‌گیرد یا برای سفر و تهیه سوغات.

با توجه به نوع خرید مستقیم و بی‌واسطه از دبی روش‌های حمل و ارسال کار از دبی متفاوت خواهد بود. از آنجایی که دبی مرکز اصلی و مدرن تجاری در خاورمیانه به حساب می‌آید این قابلیت را دارد که تجار و بازرگانان ایرانی را به خرید و واردات کالا از دبی ترغیب کند. زیرا که ایران به خاطر تحریم های سیاسی و اقتصادی این امکان را ندارد که با کشورها و برندهای معتبر و بزرگ جهانی تجارتی داشته باشد از این رو تجارت با دبی این امکان را برای بازرگانان ایرانی فراهم می‌کند تا فعالیت بازرگانی و تجاری خود را بدون دغدغه انجام دهند و سود زیادی را کسب کنند.

خرید اینترنتی از دبی

اما در روش خرید به صورت اینترنتی از دبی باید بگوییم که بیشتر مناسب آن دسته از افراد و تجاری است که می‌خواهند بدون هزینه‌های اضافی از مراکز تجاری دبی کالاهای خود را دریافت کنند.

به همین خاطر برخی از فروشگاه و سایت‌ها در دبی هستند که به دلیل پرفروش بودن و متنوع بودن محصولات خود امکان خرید آنلاین را برای بازرگانان و مشتریان خود فراهم آورده اند.

فروشگاه های اینترنتی که از مراکز اصلی و مهم برای خرید آنلاین در سراسر دنیا می باشد عبارتند از:

  • سایت و فروشگاه سوق دبی

  • سایت و فروشگاه Noon

  • سایت و فروشگاه Jumbo

  • سایت و فروشگاه Namshi

  • سایت و فروشگاه Doduae دبی

  • فروشگاه و سایت آمازون دبی

  • سایت و فروشگاه Supermart

  • سایت و فروشگاه Openkart

  • سایت و فروشگاه Sharafdg

راهنمای خرید از دبی تحویل در ایران

تا به اینجا متوجه شدیم که برای خرید از دبی و تحویل در ایران دو روش وجود دارد. روش خرید بدون واسطه و خرید اینترنتی و آنلاین. 

اما، از آنجایی که تحریم های جهانی در چند سال اخیر روند تجارت را برای بازرگانان و تجار ایرانی با مشکلات بسیاری مواجه کرده است باعث شده تا خرید از دبی و وارد کردن برخی از کالاها نیز با مشکلاتی روبرو شود. زیرا که بسیاری از برندهای معتبر جهانی با ایرانیان مقیم کشور امارات هیچ گونه مراوده‌ی تجاری ندارند. به همین خاطر است که انواع و اقسام محصولات از نقاط دور دنیا به این دبی وارد می‌شوند.

بنابراین، این موضوع به نوبه خود باعث شده تا پتانسیل بسیار بالایی برای تجارت انواع کالاها در این منطقه وجود داشته باشد.

خرید از دبی تحویل در ایران

راه های خرید از دبی

مزایای خرید کالا از دبی

خرید و واردات از دبی می‌تواند سوددهی بسیار بالایی را برای تجار ایرانی به همراه داشته باشد .علت اصلی آن هم این است که دبی در همسایگی ایران قرار دارد و تجار می‌توانند با صرفه‌ هزینه کمتر و سرعت بیشتر کالاهای خود را وارد ایران کنند و برای ترخیص کالا از گمرک هزینه گمرکی پرداخت نکنند.

عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های گمرکی در دبی باعث می‌شود تا قیمت خرید کالا با قیمت خرید آن از کشور مبدا یکسان و برابر باشد. از این رو بازرگانان می‌توانند کالاها را با همان نرخ کالا در کشور سازنده به فروش برساند طبیعی است که این واردات با صرف وقت و هزینه حمل و نقل کمتر جذابیت بسیاری برای بازرگانان ایرانی دارد و می‌تواند به تداوم و گسترش تجارت آنها کمک زیادی کند.

بهترین کالاها برای خرید از دبی تحویل در ایران

اگر تصمیم واردات کالا و ترخیص آنها با سرمایه کم از کشور امارات و شهر دبی دارید نیاز است تا با بهترین گزینه‌ها برای خرید آشنا باشید زیرا در اینصورت ریسک خطر سرمایه شما به حداقل می‌رسد و می‌توانید محصولات مورد نیازتان را با سرعت بیشتری وارد کشور کرده و به فروش برسانید.

توصیه و پیشنهاد ما به شما دوستان بازرگان این است که برای خرید از دبی کالاهایی را انتخاب کنید که بیشتر مردم به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنند و نبود آنها تا حدی می‌تواند بر زندگی روزمره آنها تاثیر گذاشته و آنها را دچار مشکل کند.

پس با انتخاب محصولات مناسب و خرید آنها از دبی به راحتی و بدون دردسر می‌توانید آنها را به فروش برسانید، از خطرات سرمایه‌گذاری بیش از حد جلوگیری کنید و سود بالایی نیز به دست آورید.

نحوه سفارش و خرید کالا از دبی

چنانچه تصمیم به خرید از بازارهای سنتی دبی یا فروشگاه های آنلاین دارید باید روند ثبت سفارش کالاهایی که از دبی خریداری می کنید را به درستی انجام دهید تا مشکلی در تجارت شما به وجود نیاید.

در روش خرید حضوری و آنلاین روند کار به یک صورت می باشد. کارکنان شرکت بازرگانی فقیهی در دبی و سراسر کشور امارات به بازارهای معتبر دسترسی داشته و با خرید کالاهایی که مد نظر شما می باشد و مطابقت دادن آنها با نمونه کالایی که شما درخواست داده اید از معتبرترین فروشگاه ها، سفارش شمار را تهیه کرده و آن را به شما ارائه می دهند.

تنها کاری که شما دوستان عزیز باید انجام دهید این است که اطلاعات مربوط به محصول انتخابی خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا آنها به صورت خودکار بقیه کارها را انجام دهند.

روش‌های ارسال کالا و زمان تحویل

یکی از مهمترین مواردی که حتما باید در زمان خرید از دبی و تحویل در ایران به آن توجه زیادی داشته باشید روش ارسال کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها در ایران می باشد.

برای ارسال کردن کالا از دبی به ایران روش های حمل و نقل مختلفی با مزایا و معایب منحصربه فرد وجود دارد. روش حمل زمینی، هوایی و دریایی، که انتخاب هر یک از این روش ها با توجه به نوع کالاهایی که از دبی خریداری کرده اید متفاوت می باشد.

با توجه به این مسئله که دبی در همسایگی ایران می باشد بهترین و سریعترین روش حمل و نقل و همچنین مقرون به صرفه ترین روش، روش حل هوایی می باشد. با انتخاب این روش حمل و نقل، کالاهای شما در طی یک هفته تا ده روز بدون مشکل بدستتان خواهند رسید.

اما چناچه، کالاهای شما حجم و وزن بالایی داشته باشند باید از روش حمل دریایی برای ارسال آنها به ایران استفاده کنید که در این صورت چند ماه زمان می برد تا کالاهایتان در ایران به دستتان برسد.

نحوه سفارش و خرید کالا از دبی

نحوه سفارش و خرید کالا از دبی

در نهایت 

به عنوان حُسن ختام باردیگر یادآوری می کنیم که، به دلیل تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته است این کشور نمی تواند برخی از کالاهای مورد نیاز مردم خود را به طور مستقیم از برندها و شرکت های خارجی معتبر خریداری کنید و آنها را وارد کشور کنید. از این رو می توان با هزینه کمتر و صرف زمان، کالاهای مورد نیاز را با قیمت های معقول تر از دبی تهیه کرده و آنها را به ایران ارسال کرد. خرید از دبی تحویل در ایران در چنین شرایطی بهترین راه می باشد. چرا که به دلیل دسترسی بازار دبی به کالاهای اصل و اورجینال و مرغوب و نیز نزدیکی به ایران و تحویل سریع، بازرگانان علاقه بیشتری به تجارت با دبی دارند.

سوالات متداول

  1. خرید مستقیم و ارسال کالا از دبی به ایران چقدر طول می‌کشد؟

    در روش هوایی سرعت ارسال کالا بسیار بیشتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است و طی یک هفته تا ۱۰ روز کاری انجام می‌شود.

  2. آیا خرید از دبی به صرفه است؟

    کشور امارات امروزه یکی از بازارهای تجاری اصلی دنیاست که برندهای معتبر دنیا به سمت سرمایه‌گذاری و احداث دفاتر مرکزی در این کشور و به‌خصوص شهر دبی هجوم آورده‌اند. از این رو باعث شده تا این کشور بدیل به مهم‌ترین مرکز تجاری و بازاری دنیا شود و به خاطر نزدیکی به ایران باعث شده  هزینه‌های حمل‌ونقل واردات از این کشور کاهش یافته و خرید از دبی را برای تجار مقرون‌به‌صرفه شود.

  3. هزینه نهایی خرید از سایت‌های امارات شامل چه مواردی می شود؟

    قیمت کالا، کارمزد و هزینه حمل و ترخیص

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید