6 دلیل استفاده از اینترنت مرکزی در مجتمع‌های مسکونی و تجاری

کدخبر: ۵۹۳۷۳۹
دسترسی به اینترنت پرسرعت و با کیفیت یکی از ضروری‌ترین امکانات در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری است.
6 دلیل استفاده از اینترنت مرکزی در مجتمع‌های مسکونی و تجاری

 برخی محدودیت‌های تکنولوژی مانند کیفیت پایین یا فیبر نوری بودن خطوط تلفن، فاصله از مرکز مخابراتی و ... به طور معمول دسترسی به اینترنت را برای کاربران ساکن در مجتمع‌های مسکونی و تجاری را با چالش مواجه کرده است. افزون بر موارد یاد شده، محدودیت فضای اختصاصی مراکز مخابراتی در نصب تجهیزات و کمبود پورت خالی هم دغدغه دیگری برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت است.

ازاین‌رو نصب تجهیزات اختصاصی اینترنت پرسرعت در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری بهترین انتخاب برای دریافت خدمات ویژه اینترنت پرسرعت است. از آنجایی‌که تجهیزات اختصاصی اینترنت بدون وابستگی به مراکز مخابراتی، بدون واسطه و به صورت مستقیم در دسترس ساکنان مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری قرار می‌گیرند، کاربران را از انتظار طولانی برای دست‌یابی به خدمات و سلسله مراتب اداری مراکز مخابراتی بی‌نیاز می‌کند.

از سویی دیگر ارایه سرویس و نصب تجهیزات اختصاصی باعث می‌شود تا نیازهای متفاوت مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری شناسایی و با توجه به نیاز آن‌ها خدمات و پشتیبانی ارایه شود.

مزایای راهاندازی اینترنت مرکزی برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری

  • تجربه سرعت کم‌نظیر ۲۰ تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه

  • کیفیت ثابت، نوسان اندک و عدم تاثیر‌گذاری استفاده از سرویس توسط واحدهای دیگر در مجتمع

  • هزینه اقتصادی و با صرفه در مقایسه با کیفیت خدمات ارایه شده

  • کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به کاربران به دلیل حذف مراحل مرتبط با مرکز مخابرات

  • شرکت در جلسات و کلاس‌های آنلاین بدون قطعی و با کیفیت بالاتر ارتباطی

  • اجرای بازی‌های ویدیویی با کیفیت و وضوح تصویر بالا و بدون کاهش سرعت اینترنت

400.200 (4)

شرکت شاتل خدمات اینترنت مرکزی را به ساکنان مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری بیش از ۸ واحد ارایه می‌دهد تا با بهره‌مندی از این تجهیزات اختصاصی حس منحصر به فرد استفاده اختصاصی از خدمات اینترنتی را با کیفیتی بالاتر، بدون قطعی و اطمینان از پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم شاتل تجربه کنند.

شاتل بدون دریافت هزینه و به صورت امانی تجهیزات را در مجتمع‌ها نصب می‌کند. امتیازهای مشتریان شاتل همچون خدمات فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته با کم‌ترین مدت زمان انتظار، بالاترین سطح دسترسی و کیفیت شبکه در میان همه‌ی اپراتورهای کشور، بهره‌مندی از پیشنهادهای ویژه باشگاه مشتریان شاتل در اختیار دریافت‌کنندگان این سرویس در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری قرار خواهد گرفت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید