انواع آسیاب صنعتی را اقساطی، بدون بهره و ضامن بخرید!

کدخبر: ۶۰۵۹۸۰
فروش ویژه انواع آسیاب صنعتی با قیمت تولید!
انواع آسیاب صنعتی را اقساطی، بدون بهره و ضامن بخرید!

رپرتاژ آگهی: نیکوپک در جهت حمایت از کسب و کارها و رونق تولید، شرایط ویژه و استثنایی خود را جهت فروش انواع آسیاب صنعتی در ظرفیت های مختلف، به شرح زیر اعلام نموده است:

1) فروش نقدی با تخفیف

2) فروش اقساطی بدون بهره و ضامن

شرایط فروش اقساطی

بنابر قیمت اعلامی دستگاه از سوی فروشنده، پرداخت طی 4 قسط انجام می شود. قسط اول همان پیش پرداخت شماست که برای تحویل دستگاه ملزم به پرداخت هستید. بعد از آن 3 قسط باقیمانده را طی سه ماه و هرکدام به فاصله یکماه از هم پرداخت می نمایید. کل مبلغ پرداختی برابر با همان قیمت اصلی دستگاه است. یعنی شما هیچ گونه بهره ای بابت خرید دستگاه پرداخت نمی کنید.

لازم به ذکر است که نیاز به معرفی ضامن هم ندارید. در واقع ضامن شما همان اعتبار چک و حساب بانکی شماست. در ادامه به لیست این آسیاب ها اشاره کرده ایم:

تمامی این آسیاب ها شامل 10 سال خدمات پس از فروش و گارانتی 18 ماهه می باشند. برای مشاهده یا خرید روی لینک زیر کلیک نمایید:

ttps://nikoopack.com/product-category/دستگاه-آسیاب/

معرفی انواع آسیاب صنعتی

آسیاب های صنعتی در واقع نوع پیشرفته تر و بزرگتر آسیاب های کوچک هستند. این آسیاب ها دارای ظرفیت بیشتری هستند و متناسب با ظرفیت، کارایی و نیاز مشتری به سه دسته مختلف تقسیم می شوند:

  • آسیاب های صنعتی بزرگ ( مناسب ظرفیت های بالای 300 کیلوگرم در ساعت )

  • آسیاب های نیمه صنعتی ( مناسب ظرفیت حداقل 50 کیلوگرم در ساعت )

  • آسیاب های صنعتی کوچک (مناسب ظرفیت های زیر 50 کیلوگرم در ساعت)

انواع آسیاب های صنعتی بزرگ

آسیاب های صنعتی ،دستگاه هایی هستند که برای آسیاب کردن مواد با حجم بالا و به طور صنعتی استفاده میشوند. معمولا این آسیاب ها برای استفاده در محیط های صنعتی به منظور تولید بزرگترین حجم ممکن از محصولات و برای تامین نیازهای تولید و بازار و فروش بزرگترین صنایع استفاده می شوند. آسیاب های صنعتی در دو مدل طراحی می شوند که بر روی این دستگاه ها می توان قدرت موتور های مختلفی به کار برد.

  • آسیاب صنعتی پیشرفته

  • آسیاب پولورایزر

آسیاب صنعتی پیشرفته: آسیاب های صنعتی قادر به پودر کردن و آسیاب موادی مانند غلات، ادویه جات، قهوه و ... می باشد. قدرت موتور آسیاب های صنعتی پیشرفته بین 20 اسب بخار تا 200 اسب بخار برای ظرفیتی مابین 600 تا 5000 کیلو گرم در ساعت می باشد.

حداقل سایز مش به کار رفته در این دستگاه ها 1 میلی متر است. همچنین این آسیاب ها دارای مگنت مغناطیسی جهت بهبود کیفیت محصول و کاهش خطرات ناشی از ورود مواد غیر مجاز به دستگاه می باشند .

 آسیاب پولورایزر: آسیاب پولورایزر دستگاهی است که در صنعت برای پودر کردن مواد مختلف از جمله غذای آبزیان، قهوه، داروها، ادویه جات و ... استفاده می شود. از این دستگاه می توان برای میکرونیزه کردن مواد از 200 تا 900 میکرون، در صنایع مختلف استفاده کرد. ظرفیت دستگاه مابین 900 تا 2200 کیلوگرم در ساعت می باشد چنانچه ظرفیت شما در این حدود باشد این دستگاه یکی از پر قدرت ترین دستگاه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

آسیاب های نیمه صنعتی

برای کارگاه هایی با ظرفیت بسیار کمتر کارخانه ها، اما بیشتر از ظرفیت مغازه و خانگی، از آسیاب های نیمه صنعتی استفاده می شود. آسیاب های 5 اسب بخار به بالا در این دسته قرار می گیرند و همچون نمونه های صنعتی بزرگ، از برق سه فاز استفاده می کنند. (البته برای کارگاه های کوچک که ظرفیت 5 اسب بخار برای آن ها کافی است و دسترسی به برق سه فاز ندارند، می توانند از اینورتر جهت تبدیل برق سه فاز به تک فاز استفاده نمایند)

آسیاب های نیمه صنعتی به دو صورت چکشی و شمشیری تولید می شوند. نوع شمشیری مناسب کسب و کارهایی است که بجای پودر، به بلغور کردن نیاز دارند و چکشی برای پودر کردن یکدست مواد به کار می رود.

آسیاب های صنعتی کوچک

همانطور که بالاتر اشاره شد برای ظرفیت های زیر 50 کیلوگرم در ساعت، از این مدل آسیاب ها استفاده می شود. این آسیاب ها در چندین ظرفیت ساخته و ارائه می شوند. کوچکترین آن ها را با نام آسیاب رومیزی می شناسند. برای ظرفیت های کم مغازه ها و حتی کسب و کار کوچک خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. برای ظرفیت های بیشتر از مدل سه اسب استفاده می شود که آن ها را آسیاب صنعتی کوچک می نامند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی