3 کاری که لذت سفر کیش را خراب میکند!

کدخبر: ۶۱۵۴۴۸
لطفا سفر به کیش را به باقی سفرهایتان مقایسه نکنید. کیش مقصدی لوکس برای آن دسته از افرادی است که فعلا شرایط سفر به خارج ایران را ندارند. هر چند ناگفته نماند که سفر به کیش می‌تواند بسیار بیشتر از یک سفر خارجی برای شما آب بخورد.
3 کاری که لذت سفر کیش را خراب میکند!

رپرتاژ آگهی:  اگر این شهر ساحلی را برای مقصد سفرتان انتخاب کرده‌اید تا چند روزی را فقط صرف خوش‌گذرانی کنید، با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین هتل‌های ایران یعنی هتل مارینا پارک کیش آشنا شوید و باقی نکات مربوط به سفر کیش را نیز به یاد بسپارید تا سفرتان خراب نشده و همه‌چیز به‌درستی پیش برود.

خوابیدن در سفر

اگر دلتان سفری می‌خواهد که روی یک ننو در دل طبیعت دراز بکشید، بخوابید و چند روز دور از شلوغی باشید بهتر است بدانید که مقصد اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. نه اینکه انجام دادن این کارها در کیش غیر ممکن باشد ولی اگر اولین بار است پا به این شهر می‌گذارید بهتر است از تک تک لحظاتتان نهایت استفاده را ببرید.

جزیره کیش روز و شب نمی‌شناسد و در هر ساعتی برای شما تفریحاتی در نظر گرفته است تا به‌هیچ عنوان حوصله‌تان سر نرود. بخش جدا نشدنی شب‌های کیش، صرف شام در کشتی کروز است. فعالیت این کشتی دقیقا از غروب عصر و زمانی که در کنار اسکله لنگر انداخته شروع می‌شود پس اگر می‌خواهید روز را به گشت‌وگذار بگذرانید و شب‌ها را بخوابید تجربه‌ی صرف شام‌های بین‌المللی، موسیقی زنده روی آب و دیگر برنامه‌های این کشتی را از دست خواهید داد.

علاوه‌بر کشتی کروز، مهمترین لحظاتی که نباید از دست بدهید، قدم زدن کنار ساحل و زیر نور ماه است. کدام زوجی ثبت این خاطره را از دست می‌دهد؟ مخصوصا اگر هتل مارینا پارک کیش را انتخاب کرده باشید و بخواهید تا آنجا قدم بزنید.

هتل مارینا پارک کیش

بردن وسایل زیاد و بلااستفاده

قبل ار هر سفری باید بدانید که وسایل اضافه جز دردسر چیزی برایتان نخواهد داشت، مخصوصا سفر به جنوب که هر لحظه ممکن است برنامه‌تان عوض شد، بخواهید به شهر دیگری در همان نزدیکی سفر کنید یا آنکه تصمیم بگیرید مدت کوتاهی کمپ کنید. برای خطاب کمتر ابتدا لیستی از وسایل ضروری مورد نیازتان آماده کنید.

شناسنامه، کارت ملی، کارت‌های بانکی،‌ کپی سند ازدواج، گواهینامه رانندگی و دفترچه بیمه درمانی جز مدارکی هستند که در یک کیف کوچک باید همراه خود داشته باشید. در کنار آن‌ها اگر قرص‌های مشخصی را نیز به‌صورت روزانه مصرف می‌کنید در کیف نگه دارید.

سپس نوبت به برداشتن وسایل الکترونیکی مانند تبلت، لپ‌تاپ، شارژر، پاوربانک، باتری، هندزفری، دوربین و… می‌رسد. پیش از شروع سفر حتما این وسایل را چند بار بررسی کنید.

باقی وسایل در چمدانتان قرار می‌گیرد. لباس شنا، شلوارک، لباس زیر، جوراب، تیشرت آستین بلند نازک و رکابی جز کاربردی‌ترین لباس‌هایی هستند که باید همراه خود داشته باشید. در باقی چمدان صندل، حوله، لوسیون بدن، ضد آفتاب، مام و خوشبو کننده بدن، لوازم آرایشی و بهداشتی، شانه، وسایل اصلاح، مسواک و… را قرار دهید.

برای آنکه نیاز به بردن لباس‌های کمتری داشته باشید، هنگام دوش گرفتن زمان کوتاهی را به شستن لباس‌هایتان اختصاص دهید. اگر اهل سفر هستید یک‌بار برای همیشه قوطی‌ها و ظرف‌های کوچک مناسب برای سفر را بخرید و دیگر وسایلی مانند شامپو یا ماسک موهایی که حجم زیادی می‌گیرند را با خود حمل نکنید. هر چند این ظروف برای استفاده روزمره نیز بسیار کاربردی هستند.

در نهایت پیش از رزرو محل اقامت، امکانات هتل را بررسی کنید و هر وسیله‌ای که در هتل وجود دارد را از میان لیست خود خط بزنید. اما صحبت به بخش مهم سفر یعنی محل اقامت رسیده است. از میان این ۳ نکته، محل اقامت دقیقا همان چیزی است که با کیفیت سفرتان رابطه مستقیم دارد.

انتخاب اقامتگاه بی‌کیفیت

انتخاب اقامتگاه بی‌کیفیت

افراد کمی موقع رسیدن به شهر مقصد از لحظه اول گشت‌وگذار رو شروع می‌کنند. اکثر مسافران ترجیح می‌دهند کمی خستگی راه را از تن خود بیرون کنند، دوش بگیرند و بعد بیرون بزنند. بنابراین اگر اولین چیزی که با آن مواجه می‌شوید ذوقتان را کور کند، قطعا تلخی آن حداقل تا پایان همان روز همراهتان خواهد بود. اما جای نگرانی نیست! هتل مارینا پارک کیش هتلی پنج ستاره است که میان ساحل مرجانی و خوش‌رنگ خلیج‌فارس قرار گرفته است. فضای سبز فوق‌العاده با پوشش گیاهی متنوع و آب‌نماهای جذاب این هتل باعث می‌شود در میان جزیره کیش و باقی هتل‌ها بدرخشد.

برای اقامت در هتل مارینا می‌توانید یکی از اتاق‌های تک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره یا سوئیت‌های اقامتی را انتخاب کنید. هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات بسیار خوب آن مثل منظره‌ی دریا، رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ رایگان، استخر رایگان، فروشگاه، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، ترانسفر برگشت با هزینه، سونا خشک و سونا بخار، اتاق چمدان، لاندری، اینترنت پر سرعت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات و… استفاده کنید.

علاوه‌بر امکانات اقامتی و قرار گرفتن این هتل میان ساحل، موقعیت مکانی آن جز دلایل مهمی است که باعث پرطرفدار بودن این هتل میان مسافران می‌شود. فرقی نمی‌کند که با وسیله نقلیه خود به کیش بروید، ماشین کرایه کنید یا آژانس بگیرید، فاصله شما از هتل تا مهمترین اماکن شهر با خودرو بیشتر ۱۵ دقیقه نخواهد شد.

با توجه کردن به همین نکات می‌توانید سفری منحصربه‌فرد به کیش را برای خود رقم بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه