بهترین تفریح‎ها برای سفر به استانبول

کدخبر: ۶۲۹۴۲۵
استانبول یکی از شهرهای ترکیه است که به‎دلیل مکان‌های تفریحی بسیاری که دارد، یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای سفر است. این شهر بسیار پرانرژی است، طوری‌که با وارد شدن به این شهر شما حس خوبی را دریافت خواهید کرد و عاشق این شهر پرنشاط خواهید شد.
بهترین تفریح‎ها برای سفر به استانبول

رپرتاژ آگهی: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد استانبول این است که تفریحات بسیاری برای هر سن و سال و هرسلیقه‌ای وجود دارد. شما با یک برنامه‎ریزی خوب می‌توانید اقدام به خرید بلیط تهران به استانبول و برای برگشت بلیط استانبول به تهران کنید و از تفریحات این شهر لذت ببرید. اگر می‌خواهید درباره بهترین تفریح‎ها برای سفر به استانبول اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

مکان‌های تفریحی و دیدنی استانبول

استانبول شهری است سرشار از فرهنگ و تاریخ و مکان‌های گردشگری بسیار، که یکی از بزرگ‌ترین و توریستی‌­ترین شهرهای ترکیه است. به همین دلیل مکان‌های دیدنی و تفریحی بسیاری دارد که برخی از آن‌ها به‎شرح زیر است:

·کشتی سواری در تنگه بسفر

یکی از مکان‎های تفریحی در استانبول تنگه بسفر است که قاره آسیا را از اروپا جدا می‌کند. این تنگه بهترین مکان برای تفریحات آبی در استانبول است. در تنگه بسفر این امکان برای شما وجود دارد که  سوار قایق‎ها شوید و در مسیر تنگه حرکت کنید. به شما پیشنهاد می‎کنیم سوار شدن بر کشتی‌های کروز این تنگه را از دست ندهید. وقتی سوار بر کشتی در این تنگه می‌شوید، شما چهره‌ای متفاوت از استانبول را مشاهده خواهید کرد که یک تجربه به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

·پارک ییلدیز

پارک ییلدیز یکی از تفریحات مهیج و رایگان در استانبول است. این پارک بسیار زیبا و سرسبز است که در قلب شهر استانبول قرار دارد. مردم استانبول خود نیز علاقه خاصی به این پارک دارند. درواقع این پارک فرصتی عالی است تا شما با فرهنگ مردم ترکیه آشنا شوید. بنابراین در سفرتان به استانبول حتما به پارک ییلدیز سر بزنید.

بهترین تفریح_ها برای سفر به استانبول - تصویر 2

·پارک ویالند

اولین پارک موضوعی ترکیه، پارک ویالند است که یک مکان تفریحی برای هر سلیقه و هرسن و سالی است. در این پارک یک مرکز خرید بسیار عظیم برای رفاه حال مسافران وجود دارد. شما در این پارک این امکان را خواهید داشت وعده غذایی خود را بخورید، به سینما بروید، بولینگ بازی کنید و با تراموا از همه جا بازدید کنید. همچنین این پارک دارای فضای گسترده برای برگزاری کنسرت­ و رویدادهای فرهنگی است.

·دلفیناریوم

دلیفیناریوم یک مکان تفریحی بسیار جذاب است که شما در آن مکان می‌توانید پستانداران دریایی مانند دلفین را مشاهده کنید. این مکان تفریحی 8 هزار مترمربع مساحت دارد و دارای 7 استخر است. ظرفیت این مکان تفریحی بیش از 1000 نفر است. شما با تهیه بلیط می‌توانید نمایش و فعالیت­های مهیج مختلفی را در این مکان تماشا کنید. همچنین شما می‌توانید علاوه‌بر مشاهده پستانداران دریایی، از فرصت­هایی مانند غواصی و شنا نیز بهره‎مند شوید. برای بازدید از این مکان تفریحی شما می‌توانید اقدام به خرید بلیط تهران به استانبول و برای برگشت بلیط استانبول به تهران کنید و از تفریحات مهیج استانبول در طول سفر لذت ببرید.

بهترین تفریح_ها برای سفر به استانبول - تصویر 3

·پل گالاتا

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مهم در استانبول، پل گالاتا است که به‎عنوان نماد اصلی این شهر محسوب می‎شود. بسیاری از گردشگران تمایل دارند برروی این پل زیبا  قدم بزنند. پل گالاتا قدمت بسیار زیادی دارد و برروی آن امکانات بسیاری وجود دارد. درواقع شما برروی این پل زیبا و قدیمی می‌توانید از تفریحات مختلفی مانند ماهیگیری، پیاده‌روی، رستوران گردی، کافه گردی و … نیز بهره‎مند شوید.

·خانه خون آشام

خانه خون آشام یکی از مهیج‌ترین مکان‌های تفریحی استانبول است. این مکان برای جوانان جز تفریحات هیجانی و لذت‎بخش است. شما با وارد شدن به خانه خون آشام بایک محیط تاریک رو به رو می‎شوید که فضایی مانند حضور خون آشام‌ها را برای شما تداعی می‌کند. نورهای قرمز و صداهای ترسناکی سراسر محیط را فرا گرفته است و شما در این فضا با اشیای ترسناک و عجیبی برخورد خواهید کرد. همچنین شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ورود افراد با بیماری‎های خاص مانند بیماران قلبی به این مکان ممنوع است.

·شهربازی اکستریم ادونچرز

یکی از دلایلی که بسیاری از ایرانیان شهر استانبول را برای سفر خود انتخاب می‎کنند، وجود مکان‌های تفریحی بسیار این شهر است. استانبول دارای پارک و شهربازی‌های بسیاری است، اما یکی از بهترین نمونه‌ مفرح آن شهربازی اکستریم ادونچرز است. این شهربازی در کشورهای مختلفی مانند فرانسه، آلمان و آمریکا شعبه دارد و دفتر مرکزی آن در کشور فرانسه است. محوطه اصلی این پارک شامل محوطه‌ای سرتاسر درختکاری شده است و تفریحات این شهربازی در فضای باز طراحی شده است.

این شهربازی مانند شهربازی‌های قدیمی نیست بلکه دارای تفریحاتی مانند صخره‌نوردی، زیپ لاین و پرش از ارتفاع است. همچنین در این شهربازی برخی وسایل بازی‌ هیجانی نیز تعبیه شده است تا افراد متناسب با هر سلیقه‌ای که دارند بتوانند از این مکان لذت ببرند. درواقع شما با مشاهده مکان‌های تفریحی استانبول ممکن است بلیط استانبول به تهران خود را به چند روز دیرتر به تعویق بیاندازید.

·آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول یکی دیگر از بهترین تفریح‎های استانبول است که در آن انواع مختلفی از ماهی‌ها وجود دارد. در این مجموعه شما می‌توانید انواع ماهی‌ها را در قسمت‌های مختلف آکواریوم مشاهده کنید. آکواریوم استانبول بیش از 17 هزار گونه آبزی را در خود جای داده است. برای بازدید از آکواریوم شما می‌توانید به‎صورت اینترنتی اقدام به‎خرید بلیط برای سفر به استانبول کنید. خرید اینترنتی این مزیت را دارد که شما نوع هواپیما، خدمات و قیمت‌ها را مشاهده ‎کنید. به‌عنوان مثال این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید بلیط هواپیما خارجی را انتخاب و خریداری کنید.

·فارستانبول

اگر می‌خواهید در سفر به استانبول از جذاب‌ترین تفریحات بهره‌مند شوید، فارستانبول یکی از این تفریحات است. در این مکان تفریحی از زیپ‌لاین تا یک تاب غول‌آسا برای کسانی که به این نوع تفریحات علاقه‌مند هستند، وجود دارد. درواقع در این محیط امکاناتی وجود دارد که همه اعضای خانواده بتوانند از آن بهره‌مند شوند. برخی از بازی‌های فارستانبول شامل جنگل‌نوردی با طناب، دیوارنوردی، زیپ‌لاین، سقوط آزاد و تاب غول‌آسا است. بنابراین اگر شما به هیجان علاقه دارید، فارستانبول یکی از بهترین تفریحات استانبول است.

برخی دیگر از مکان‌های تفریحی استانبول شامل لگولند، مینیاتورک، لونا پارک بوستانچی، پارک امیرگان، پارک آتاتورک، پارک فاتح، حمام ترکی، سماع در استانبول، ونیزیا مال، پارک برفی توریوم، تپه پیرلوتی، پله‌های رنگین کمانی استانبول، آکوا مارین و... است.

خرید بلیط برای سفر به استانبول

مکان‌های تفریحی استانبول بسیار زیاد است و همین امر یکی از دلایل انتخاب ایرانیان برای سفر به این شهر است. اگر شما قصد سفر به استانبول را دارید، می‌توانید به‎صورت اینترنتی اقدام به خرید و رزرو بلیط تهران به استانبول و برای برگشت بلیط استانبول به تهران کنید. پیشنهاد می‌کنیم خرید بلیط را از سایت‌های معتبر مانند اسنپ تریپ انجام دهید تا از امکانات آن مانند تخفیفات و پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید