سوئیت های هتل داریوش کیش را چقدر می‌شناسید؟

کدخبر: ۶۳۷۴۹۱
جزیره کیش دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع و مراکز تجاری و خرید متعددی است و علاوه بر آن سواحل زیبای خلیج‌فارس نیز باعث شده که این جزیره یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان باشد. با توجه به حجم گسترده مسافران و گردشگرانی که همه ساله به این جزیره می‌آیند، اقامتگاه‌های متنوعی در آن ساخته و طراحی شده است.
سوئیت های هتل داریوش کیش را چقدر می‌شناسید؟

رپرتاژ آگهی: هتل داریوش کیش یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس این جزیره محسوب می‌شود که امکانات متنوع و زیادی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل واقعا شگفت‌انگیز هستند. در ادامه کمی بیشتر با این هتل و سوئیت‌های آن آشنا می‌شویم.

هتل داریوش کیش را بیشتر بشناسید

هتل داریوش کیش یکی از لوکس‌ترین، مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های این جزیره توریستی محسوب می‌شود. هتل ۵ ستاره داریوش کیش با الهام از طرح تخت جمشید ساخته شده و وسعت تمام فضای هتل به میزان ۱۲ هکتار است و در شمال شرق جزیره قرار دارد. این هتل سال ۱۳۸۲ طراحی و ساخته شده و امکانات مدرن و لوکس مجهز شده است تا اقامتی لوکس و بی‌نظیر برای مسافران خود فراهم کند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش

نمی‌توان انکار کرد که مهمترین فاکتور در انتخاب و رزرو یک هتل، امکانات اتاق و سوئیت‌های آن است. خوشبختانه هتل داریوش کیش در فضای داخلی و بیرونی خود از تمام امکانات کامل برخوردار است و اتاق‌هایی زیبا و کامل در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

در حال حاضر این هتل دارای ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کابانا‌ی مجلل است که چشم‌اندازهایی زیبا و بی‌نظیر به سمت دریا و باغ‌های زیبا دارند. امکانات و ویژگی‌های متفاوت در این هتل به‌قدری زیاد است که هتل داریوش یکی از بزرگترین هتل‌های دنیا محسوب می‌شود.

هتلی که تاریخ، تمدن و فرهنگ کهن ایران باستان را به نمایش می‌گذارد و اقامتی مرفه و لوکس فراهم می‌نماید. علاوه بر آن در همه واحدهای اقامتی این هتل لوازم لوکس و لاکچری به کار برده شده تا میهمانان از اقامت در این هتل رضایت کافی داشته باشد.

هتل داریوش کیش

این هتل که در سه طبقه طراحی شده و اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی مانند اتاق‌های دونفره استاندارد با دو چشم‌انداز رو‌ به دریا و رو به باغ دارد. این اتاق‌ها دارای متراژی حدود ۲۹ متر هستند و انتخاب خوبی برای اقامت دونفره محسوب می‌شوند. اما درصورتی‌که اقامتی راحت‌تر در فضایی بزرگتر را دوست دارید، بهتر است سوئیت‌های آن را انتخاب کنید.

سوئیت هایلوکس و رویال لوکس

این سوئیت وسعتی حدود ۸۰ متر دارد و دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب با تخت دونفره است. سوئیت رویال لوکس نیز یک اتاق چهار نفره است  و وسعتی معادل با ۶۵ متر دارد. این فضا گزینه خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود تا در فضایی لوکس و مدرن از امکانات کامل هتل داریوش کیش استفاده کنند و سفری جذاب را تجربه نمایند.

واحدهای اقامتی کابانا

یکی دیگر از واحدهای اقامتی در هتل داریوش کیش واحدهای کابانا هستند که در محوطه باغ قرار دارند و متراژ حدود ۴۵ متر دارند. این واحدها دراصل واحدهای ساحلی هتل محسوب می‌شوند که حمام سانروف دارند و دارای یک تخت دونفره و منظره روبه چشم‌انداز دریا هستند. علاوه بر آن این واحدها دارای حمام در تراس هستند. البته ذکر این نکته مهم است که پذیرش مهمانان همراه با کودک خردسال در این واحدهای اقامتی وجود ندارد.

ازجمله واحدهای اقامتی دیگر این هتل می‌توان اتاق‌های کابانا سه تخته رو به دریا و دو تخته استاندارد روبه باغ با سرویس اضافه را نام برد. همچنین سوئیت دوتخته آتوسا لوکس با دو چشم‌انداز مختلف روبه باغ و دریا وجو د دارد که بنابر سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. سوئیت دوتخته آتوسا لوکس با منظره روبه دریا، سوئیت رویال لوکس چهارتخته با چشم‌انداز روبه باغ، سوئیت رویال لوکس چهارتخته روبه دریا ازجمله سوئیت‌های دیگر این هتل جذاب هستند به‌صورت کلی اتاق‌ها  واحدهای اقامتی هتل داریوش کیش دارای تنوع و کیفیت بالایی هستند  و امکان پذیرش خانواده تا ظرفیت 6 نفر در اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ آن وجود دارد.

هتل داریوش کیش

سوئیت استودیو لوکس

یکی از خاص‌ترین سوئیت‌های هتل داریوش، سوئیت استودیو لوکس است که تجهیزاتی فوق پیشرفته دارد. در ایا نسوئیت‌ها می‌توانید از سیستم‌های صوتی و تصویری حرفه‌ای همراه با سینما خانواده لذت ببرید. همچنین جدیدترین امکانات در این اتاق در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که باعث افزایش هزینه اقامت در آن می‌شود. البته به‌قدری این هتل جذاب و خاص است که مسافران زیادی برای رزرو آن اقدام می‌کنند و همیشه در کمترین زمان ظرفیت پر می‌شود.

چشم‌انداز اتاق‌های هتل داریوش

پنجره اتاق‌های هتل زیبای داریوش کیش به‌سمت چشم‌اندازهای زیبایی مانند دریا، باغ و ساحل باز می‌شود. البته این هتل یک هتل ساحلی است و به همین دلیل بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌ها نمایی به‌سمت دریا و ساحل دارند. بنابراین می‌توانید در فضایی آرام و دلنشین، صدای دلنواز دریا و امواج را بشنوید. صبحتان را پرانرژی شروع ‌کنید  و با خوردن صبحانه متنوع و باکیفیت هتل، انرژی چندبرابری دریافت خواهید کرد.

امکانات در اتاق‌های هتل داریوش

اتاق‌های این هتل جذاب دارای امکانات و تجهیزات مدرنی است که رفاه و آسایش کامل مسافران را فراهم می‌کند. به همین دلیل در مدت اقامت خود تقریبا هیچ‌گونه کمبودی از نظر امکانات رفاهی و تفریحی در هتل احساس نخواهید کرد. این تجهیزات موارد مختلفی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی است. علاوه بر آن سرویس فرنگی و ایرانی با بهداشت کامل، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا و لوکس، آباژور، مینی بار، تخت‌خواب راحت، صندوق امانات، میز تحریر، چای ساز، امکانات بهداشتی و... در آن فراهم است. بنابراین اقامتی خوشایند را در این هتل لوکس تجربه خواهید کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید