جزئیات طرح نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی اعلام شد

کدخبر: ۶۴۶۸۹۸
اقتصادنیوز: معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه ۱۱۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی آغاز شده است.
جزئیات طرح نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا صادقیان‌فر افزود: سند زمین‌های این پروژه به نام دولت جمهوری اسلامی است و انتخاب پیمانکار و عملیات آماده‌سازی این پروژه‌ها در این جزیره آغاز شده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن بیان‌داشت: بر اساس قراردادی که با سازنده پروژه منعقد شده است، سازنده موظف است در مدت ۱۰ ماه احداث واحدها را به انجام برساند.

وی شرایط ثبت‌نام و وام بانکی این پروژه را همانند دیگر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و اظهار داشت: وام بانکی این پروژه ۵۵۰ میلیون تومان است.

صادقیان‌فر، پروژه‌های مسکن را پیشران پیشرفت و اقتصاد منطقه خواند و اضافه کرد: سکونت و استقرار مردم در یک نقطه هم از مهاجرت مردم بومی به کلانشهرها جلوگیری می‌کند و هم باعث رونق صنایع دیگر در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آماده‌سازی این پروژه‌ها با سازمان ملی زمین و مسکن همکاری داشته است، ادامه‌داد: در این پروژه متناسب با مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران سرانه‌های مناسب و خدمات روبنایی درنظر گرفته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی