راهنمای شغل دوم با 20 میلیون تومان سرمایه اما با سود بالا!

کدخبر: ۶۴۴۸۱۳
در حال حاضر در شرایط اقتصادی که وجود دارد عموم جوانان به سمت ایجاد شغل‌های دوم و حتی سوم هستند تا بتوانند درآمد خود را در چنین شرایطی افزایش دهند.
راهنمای شغل دوم با 20 میلیون تومان سرمایه اما با سود بالا!

 رپرتاژ آگهی: اگر شما مثلاً صبح تا ظهر سرکار هستید، می‌توانید از ظهر به بعد مثلاً یک کسب و کار جدید را شروع کنید که هم نیاز به سرمایه‌گذاری کمی دارد و هم درآمد ان دلاری است، ما در این مقاله به شما یک شغل دوم را معرفی می‌کنیم که می‌تواند حداقل 20 میلیون تومان برای شما سودآوری ماهیانه داشته باشد.

شغل دوم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

انتخاب شغل دوم باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد، مثلاً چون شما احتمالاً یک شغل دارید و تا حد زیادی خسته می‌شوید، پس باید عموماً شغلی را انتخاب کنید که شبیه به فری لنسری یا قابل انجام کار در خانه باشد. ویژگی مهم دیگری که باید در نظر بگیرید سرمایه کم برای شغل دوم است. عموماً کسی که می‌خواهد کار دوم داشته باشد عملاً هم نمی‌تواند ریسک زیادی کند و هم ممکن است اصلاً سرمایه زیادی هم نداشته باشد. ویژگی بعدی هم درآمد دلاری است. چقدر بهتر است که شما درآمدتان دلاری باشد تا با تورم و افزایش نرخ ارز به شما آسیبی وارد نکند. پس بیایید باهم چند کار با ویژگی‌هایی که گفتیم را به شما معرفی کنیم.

معرفی شغل های دوم با سود بالا و سرمایه گذاری کم!

فارکس می‌تواند واقعاً به عنوان شغل دوم بسیار خوبی در نظر گرفته شود، به طوری که آنقدر قابلیت رشد درآمدی دارد که بعداً پس از اینکه در آن به تسلط رسیدید می‌تواند به عنوان شغل اول شما نیز شناخته شود. فارکس و معامله‌گری ویژگی‌های خاصی دارد که از جمله آن می‌توانیم به راه دور بودن، درآمد دلاری، نیاز به سرمایه کم و پرسود بودن اشاره کنیم.

شما با پرداخت حداقل مثلاً 10 دلار هم می‌توانید در بروکری مانند آلپاری حساب معاملاتی باز کنید و ترید کردن را شروع کنید، اگر بخواهید مثلاً در ماه 20 میلیون تومان سود کنید یعنی با نرخ تبدیل ارز حال حاضر باید حدود 300 دلار سود کسب کنید که با یک سرمایه‌گذاری 40 تا 50 میلیونی قابل دسترس است، شما تقریباً با این عدد نمی‌توانید هیچ نوع کسب و کار دیگری راه‌اندازی کنید. شما اگر روی معاملات بلند آموزش ببینید می‌توانید ترید خود را با گذاشتن سفارش در بازار قرار دهید و به سراغ کارهای دیگر خود بروید. 

  • ارزهای دیجیتال

دوم کاری که می‌توان به عنوان شغل دوم انتخاب کرد معاملات ارز دیجیتال است که تا حدود زیادی شبیه به فارکس است، معامله در بازار ارزهای دیجیتال نیز همانطور است. شما با یک مبلغ پایین می‌توانید در یک بروکر حساب معاملاتی باز کنید، رفته رفته آموزش ببینید و کم کم بعد از شغل اولتان می‌توانید آن را شروع کنید. تقریباً رسیدن به درآمد 20 میلیون تومانی با معامله ارزهای دیجیتال کار ممکنی است که بعد از چند ماه تمرین و آموزش می‌توانید اینکار را انجام دهید. درآمد در این بازار هم به صورت دلاری است و سبب می‌شود تا مشکل تورم برای شما ایجاد نشود.

  • فری لنسری

اگر در یک زمینه تخصص دارید مثلاً نویسنده، گرافیست، طراح، برنامه نویس یا .... هستید و یک شغل اصلی دارید، می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌هایی که فیلنسرها را به کافرمایان معرفی می‌کند. پس فریلنسری برای افرادی که شغل‌هایی دارند که قابل انجام از راه دور است می‌تواند یک شغل مناسب با درآمد خوب در محدوده 20 میلیون تومان نیز باشد. البته ممکن است در ابتدا نتوانید به راحتی موقعیت‌های شغلی خوبی پیدا کنید اما رفته رفته به عنوان یک فری لنسر شناخته می‌شود و رشد خواهید کرد.

  • آنلاین شاپ

از دیگر روش‌هایی که می‌توان به عنوان شغل دوم در نظر گرفت داشتن آنلاین شاپ است، فروشگاهی برای فروش محصولات ساده و کوچک در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌تواند کمک کند تا شما یک درآمد و کار جانبی داشته باشید که قطعاً بعد از چند ماه فعالیت از طریق آن می‌توانید به مبلغ 20 میلیون تومان سود در ماه برسید. در نظر داشته باشید که این شغل نیز مانند بیشتر شغل‌های دیگر در این رده نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی ندارد و شما با خرید چند محصول ساده نیز می‌توانید کار خود را شروع کنید.

خلاصه مطلب

در نهایت شاید صدها شغل وجود داشته باشد که به صورت پاره وقت بتوان انجام داد اما درآمد نسبتاً خوبی دارند، در نظر داشته باشید شغلی انتخاب کنید که پتانسیل سوددهی و آینده درخشانی داشته باشد. اگر علاقه مند به یادگیری، رشد و پیشرفت هستید به نظر ما شغل‌های مانند معامله‌گری در بازارهای مالی دیگر می‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا آینده خوبی دارد و کم کم می‌تواند بعد از چند سال تجربه به یک شغل پردرآمد خوب برای شما تبدیل شود که آزادی مالی نسبتاً مناسبی به شما بدهد. تریدری جزء کارهایی است که سرمایه چندانی نیاز ندارد و فقط باید روی دانش و تجربه خود سرمایه گذاری کنید.

منبع: سایت ریبیت

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید