سامانه یکپارچه خودروهای برقی از دسترس خارج شد+عکس

کدخبر: ۶۴۷۵۷۰
اقتصادنیوز: در حالی که فرایند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودروهای برقی از پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز شده است اما این سایت هم اکنون برای متقاضیان در دسترس نیست.
سامانه یکپارچه خودروهای برقی از دسترس خارج شد+عکس

به گزارش اقتصادنیوز، بعد از مدت ها مخالفت و موافقت وزارتخانه های صمت و نیروی برای وارد کردن یا وارد نکردن خودروی برقی به کشور، سامانه یکپارچه خودروهای برقی بالاخره رونمایی و راه اندازی شد.

در این سامانه، متقاضیان با وکالتی کردن یکی از حساب‌های خود و بلوکه کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در این حساب، می‌توانند برای مشارکت و ثبت‌نام در طرح فروش پیش‌رو که از ۳۰ اردیبهشت آغاز و تا ۵ خرداد ادامه دارد، اقدام کنند.

Capture

به گزارش اقتصادنیوز، همزمان با راه‌اندازی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی، اولین اطلاعیه این سامانه برای طرح فروش این خودروها بارگذاری و طرح فروش مذکور اطلاع‌رسانی شد اما این سایت هم اکنون در دسترس نیست.

متقاضیان شرکت در این طرح از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه هفته جاری (دوم خرداد ماه) این امکان را دارند که یکی از حساب‌های بانکی خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط را به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی کرده و وجه ۱۰۰ میلیون تومانی را در این حساب وکالتی خود مسدود کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی