مبتلایان روزانه کرونا بالاتر از مرز 6 هزار نفر

ریزش 15 درصدی فوتی های کرونا در ایران +اینفو

کدخبر: ۳۸۹۷۹۹
در 12 بهمن ماه آمار های کرونایی کشور مسیری نزولی را طی کرد. همسو با این رفتار کرونایی در ایران، آمارهای جهانی نیز مسیری نزولی را ثبت کرده اند.
ریزش 15 درصدی فوتی های کرونا در ایران +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در 12 بهمن ماه تمام متغیرهای کرونایی کشور روندی نزولی داشتند. این روند برای متغیرهای کرونایی در جهان نیز به همین شکل بوده است. بیشترین کاهش در آمارهای ایران نیز در شاخه مرگ و میر روزانه به ثبت رسید. اما هنوز وضعیت ابتلای روزانه در موقعیت خطرناکی قرار دارد. 

آمارهای کرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته در ایران شمار ابتلای روزانه با یک درصد کاهش، از 6 هزار 317 نفر به 6 هزار و 268 نفر رسید. شمار فوتی‌های روزانه در روز جاری نیز با نزدیک به 15 درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 70 نفر تنزل پیدا کرد.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

کرونا

آمارهای کرونا در جهان 

در 24 ساعت گذشته آمار متغیرهای کرونایی در جهان موازی با ایران روندی کاهشی داشته است.  روند فوتی های کرونایی در جهان نیز مانند ایران بیشترین افت را در این مقطع ثبت کرده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک