سومین رکورد ابتلای روزانه در زمستان؛

ناهماهنگی بین آمارهای کرونایی ایران و جهان +اینفو

کدخبر: ۳۹۳۶۴۳
در بیست و نهم بهمن ماه شمار ابتلای روزانه در ایران با 0.4 درصد رشد نسبت به روز گذشته به بالاترین حد خود رسیده و برای سومین روز متوالی رکورد زد
ناهماهنگی بین آمارهای کرونایی ایران و جهان +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در بیست ونهم بهمن ماه آمار مبتلایان روزانه به بیماری کرونا در کشور بازهم نسبت به روز گذشته افزایش داشته و رکورد دیگری را به ثبت رساند. این درحالی بود که شمار جانباختگان روزانه این بیماری بیشترین افت را در متغیرهای کرونایی کشور داشته است.

آمارکرونا درایران

در 24 ساعت گذشته 8 هزار و 42 تن دیگر به بیماری کرونا مبتلا شده که نسبت به روز گذشته تنها 0.4 درصد بیشتر شده است. با این حال این میزان از ابتلا در دوماه گذشته بی سابقه بوده است. مهمتراز رکوردی که متغیر ابتلا در این روز به ثبت رساند، تداوم این رکورد زنی است. چرا که در دو روز گذشته نیز میزان مبتلایان روزانه به کرونا در ایران دو رکورد را ثبت کرده اند.

این  روند روبه رشدی که د رمیزان مبتلایان روزانه کرونا ثبت شده در متغیر فوتی های این بیماری اما رفتاری نوسانی داشته است.

در همین راستا با وجود آنکه در روز گذشته آمار جانباختگان کرونایی در کشور به نزدیکی 90 نفررسیده بود اما امروز با 25 درصدافت به محدوده 67 تن رسید.

این رفتار نوسانی در آمار جانباختگان ارتباط مستقیمی با عملکرد بستری های روزانه این بیماری دارد. در روز گذشته بر اثر این بیماری 690 تن بستری شدند که با 7.8 درصد افزایش در امروز به 744 تن رسید.

بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

آمار ابتلای کرونا در جهان در روز جاری با 22.4 درصد رشد روبرو بوده است. برخلاف رفتار آمارهای کرونایی کشور در 24 ساعت گذشته میزان مرگ ومیر در آمارهای جهانی امروز نسبت به رقم ثبت شده در روز قبل 36.7 درصد که بیشترین افزایش در آمارهای امروز بوده است. 

این رفتار در آنارهای کرونایی ایرانو جهان رفتاری معکوس یکدیگر را ثبت کرده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید