کاهش آمار های خطرناک کرونا در جهان +اینفوگرافیک

رکوردزنی 2 ماهه ابتلای روزانه کرونا در ایران

کدخبر: ۳۹۳۱۳۸
در 27 بهمن ماه شمار مبتلایان روزانه کرونا با 5 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به رکورد دو ماهه خود رسید و میزان مرگ ومیر نیز در ایران 33 درصد رشد روزانه داشته است.
رکوردزنی 2 ماهه ابتلای روزانه کرونا در ایران

به گزارش اقتصادنیوز، در 27 بهمن ماه بنابر آمار وزارت بهداشت و درمان ابتلای روزانه در دو ماه اخیر رکورد شکست و به 8 هزار نفر نزدیک تر شد. میزان بستری های روزانه نیز نسبت به روز گذشته با 38 درصد افزایش، توانست بیشترین رشد روزانه متغیرهای کرونایی را به نام خود ثبت کند.

آمار کرونا در ایران

 در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان روزانه به بیماری کرونا با 5 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 7 هزار و 760 نفر رسیده و رکورد ابتلای روزانه در دو ماه اخیر شکسته شد.

از این میزان ابتلا، 784 تن نیز در بیمارستان ها بستری شده اند. این رقم نسبت به روز گذشته 38 درصد افزایش داشته است.

رشد شمار جانباختگان این بیماری نیز در روز جاری در رتبه دوم قرار داشته و در حد 33.9 درصد آمارهای روزانه بوده است. درهمین خصوص میزان ثبت شده مرگ و میر  در ایران در این مقطع 83 تن بوده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

متغیرهای نگران کننده کرونایی در جهان برخلاف ایران در روز گذشته روندی نزولی داشته اند. به عنوان مثال شمار مبتلایان روزانه بیماری کرونا در جهان نسبت به روز گذشته با 22.3 درصد افت به 292 هزار و 354 تن رسیده است. میزان مرگ ومیر این بیماری نیز نسبت به روز گذشته با 40 درصد افت بیشترین کاهش را در آمارهای جهانی به ثبت رسانده است.

این در حالی است که موازی با ایران وضعیت بیماران بدحال کرونایی در جهان افت کمتری را ثبت کرده اند. افت این متغیر در جهان 0.2 درصد و در ایران 0.13 درصد بوده که نسبت به روز های گذشته کمتر است. 

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید