ثبات روند آمار های کرونایی درجهان

4 روز ابتلای روزانه بالاتر از 8 هزار نفر در ایران + اینفو

کدخبر: ۳۹۴۰۵۵
برای چهارمین روز متوالی شمار مبتلایان روزانه کرونایی در کشور بالاتر از 8 هزار نفر بوده اما روند فوتی های روزانه در ادامه رفتار نوسانی خود 3.7 درصد نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرد.
4 روز ابتلای روزانه بالاتر از 8 هزار نفر در ایران + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، در نخستین روز اسفند ماه ابتلای روزانه برای چهارمین روز متوالی بالاتر از حد 8 هزار نفر ثبت شد. شمار بستری های روزانه نیز نسبت به تمام متغیر های دیگر در امروز بیشترین رشد را داشته است.

آمارکرونا در ایران

در نخستین روز اسفند ماه آمار روزانه کرونا در کشور تقریبا نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و در حد 8 هزار نفر ثبت شد. این چهارمین روزی است که در هر روز بیش از 8 هزار نفر در کشور به این بیماری مبتلا می شوند. 

بنابر آمار وزارت بهداشت و درمان در امروز میزان بستری های روزانه نیز با 17.3 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 678 تن رسید.

با این حال روند تناوبی میزان مرگ و میر روزانه در ایران همچنان ادامه داشت است. این متغیر با 3.7 درصد افت روزانه به 77 تن تنزل پیدا کرد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷  شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند. 

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

آمار های روزانه کرونایی در جهان اما نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و در همان حد روز قبل خود به ثبت رسیده است. در مجموع در جهان 110 میلیون و 823 هزار نفر به این بیماری مبتلا شده که از این میان 2 میلیون و 451 هزار نفر آنها جان خود را بر سر این بیماری از دست داده اند.

افت کمتراز 1 درصدی بیماران بدحال کرونایی درجهان نیز رفتاری مشابه با این متغیر در ایران داشته و اکنون در جهان 95 هزار و 529 تن در شرایط وخیم این بیماری به سر می برند.

روند روزانه بیماران بدحال درایران نیز همواره افتی کمتر از 1 درصد داشته و اکنون به 3 هزار و 669 تن رسیده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید