برای خرید موبایل عالی، نیازی به مبلغ هنگفت نیست

بهترین موبایل آیفون و اندروید برای خرید در 2021

کدخبر: ۴۳۸۷۸۵
خرید یک تلفن جدید می تواند یک کار سخت باشد اما خواندن این گزارش کار راحت تر خواهد شد.
بهترین موبایل آیفون و اندروید برای خرید در 2021

بر اساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از دورج، در سال 2021 ، خرید بهترین تلفن به معنای جستجو و خرید وسیله ای است که چند سال برای شما دوام بیاورد. چرخه ارتقاء گوشی های هوشمند به دلایلی کند می شود: حتی با قیمت های پایین تر ، خرید آن ها سخت تر و سخت تر می شود. به عبارت دیگر ، برای خرید موبایل عالی ، نیازی به صرف مبلغ هنگفتی ندارید ، زیرا مجموعه ای از تلفن های هوشمند فوق العاده با قیمت حدود 800 دلار در دسترس هستند. تصمیم گیری در این محدوده قیمت همیشه سخت است ، اما برای اکثر مردم ، ما بهترین گوشی را Apple iPhone 12 پیشنهاد می کنیم.

خوشبختانه اگر به دنبال یک گوشی هوشمند هستید ، گزینه های بالای هزار دلار بسیار راحت تر است. اگر Android  دوست دارید ، Samsung Galaxy S21 Ultra فوق العاده خوب است. و اگر می خواهید بهترین تلفن هوشمند را با کمترین هزینه تهیه کنید ، می توانید با قیمت کمتر از 500 دلار یا حتی کمتر از 400 دلار چیزی واقعاً خوب پیدا کنید.

یک تلفن هوشمند عالی چندین سال (حداقل) برای شما دوام می آورد ، دارای یک دوربین عالی ، یک صفحه نمایش زیبا ، عمر باتری طولانی ، و به اندازه کافی سریع است تا بتواند همه کارها ، شبکه های اجتماعی و بازی هایی را که می خواهید در یک روز جمع آوری کنید ، انجام دهد. باور کنید یا نه ، پیدا کردن همه این موارد در تلفن راحت تر از همیشه است - بنابراین انتخاب بهترین مورد اغلب به درجه یا ترجیحات شما بستگی دارد.

1. APPLE IPHONE 12

بهترین آیفون برای خرید در سال 2021

گوشی

2. SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA

بهترین تلفن اندرویدی برای خرید در سال 2021

گوشی

3. SAMSUNG GALAXY S21 / S21 PLUS

بهترین تلفن اندرویدی با قیمت پایین

گوشی

4. APPLE IPHONE 12 PRO MAX

بهترین تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در 2021

گوشی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید