معامله‌گری که با شیبا اینو میلیاردر شد!

کدخبر: ۴۵۱۲۴۱
یک سرمایه‌گذار ناشناس سال گذشته با پرداخت مبلغی حدود ۸,۰۰۰ دلار مقداری شیبا اینو خریداری کرده بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارزش توکن‌های موجود در کیف پول این معامله‌گر اکنون به ۴.۴۵ میلیارد دلار رسیده است.
 معامله‌گری که با شیبا اینو میلیاردر شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیلی هودل، به گزارش دیلی هودل، شرکت رسانه‌‌ای مورنینگ برو (Morning Brew) اواخر هفته گذشته، درست زمانی که قیمت شیبا اینو به اوج تاریخی خود رسیده بود، گزارشی از یک معامله باورنکردنی منتشر کرد که در آن یک خرید ۸,۰۰۰ دلاری شیبا اینو، به ارزشی حدود ۵.۷ میلیارد دلار رسیده بود.

به گزارش ارز دیجیتال، در این گزارش آمده است: این کیف پول در ماه اوت (مرداد) سال گذشته تقریبا ۸,۰۰۰ دلار شیبا اینو خریداری کرده بود و ارزش آن اکنون به ۵.۸ میلیارد دلار رسیده است. [یعنی] تنها طی ۴۰۰ روز ارزش آن به ۵.۷ میلیارد دلار رسیده است. چیزی که می‌بینیم احتمالاً بزرگ‌ترین معامله فردی تمام دوران‌هاست.

در لحظه نگارش این گزارش شیبا اینو با قیمتی حدود ۰.۰۰۰۰۶۹۸۲ دلار معامله می‌شود. قیمت این میم کوین مبتنی بر شبکه اتریوم از سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ میلیون درصد افزایش‌ یافته است.

شرکت تحلیلی «IntoTheBlock» گفته است که ۸۰ درصد از عرضه در گردش شیبا اینو، تنها در اختیار ۶ آدرس قرار دارد.

این شرکت تحلیلی در توییتر خود نوشته است: مردم از افزایش قیمت اخیر شیبا اینو و آدرسی که بیش از ۵.۷ میلیارد دلار از این توکن دارد شگفت‌زده شده‌اند. بدون در نظر گرفتن آدرس‌های مربوط به توکن‌سوزی و صرافی‌ها، به نظر می‌‌رسد برندگان بزرگ دیگری هم وجود داشته باشند. [گفتنی است که] از ۴۱ درصد آدرس‌ها برای توکن‌سوزی استفاده می‌شود.

قیمت شیبا اینو ماه گذشته هم زمانی که کوین بیس آن را به بازار خود اضافه کرد، افزایش یافت. اواسط ماه گذشته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس، عکسی از سگ نژاد شیبا اینوی خود در توییتر منتشر کرد که بار دیگر با افزایش قیمت این توکن همراه بود.

با اینکه ایلان ماسک اوایل هفته گذشته اعلام کرد که هیچ توکن شیبا اینویی ندارد، این مسئله باعث کاهش سرعت رشد این ارز دیجیتال نشد. وقتی شیبا اینو به اوج قیمتی جدیدی دست پیدا کرد، برای مدت کوتاهی در رده‌بندی بازار ارزهای دیجیتال از رقیب خود دوج کوین پیشی گرفت. در حال حاضر هم دوج کوین در رتبه دهم و شیبا اینو بالاتر از آن در رده نهم قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید