قیمت سکه در معاملات پشت خطی ارزان شد

پیش بینی قیمت سکه /حمایت دلار از قیمت سکه؟

کدخبر: ۴۵۱۶۵۰
اقتصادنیوز: تحلیل گران فنی اعتقاد دارند که عبور قیمت دلار از سطح 27 هزار و 500 تومانی یکی از عوامل مهمی است که می تواند قیمت سکه را به مرز 11 میلیون و 900 هزار تومان برساند.
پیش بینی قیمت سکه /حمایت دلار از قیمت سکه؟

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت سکه در پایان معاملات نقدی عصر روز دوشنبه در مقایسه با روز یکشنبه افزایش را تجربه کرد. 

قیمت سکه روز یکشنبه روی 11 میلیون و 815 هزار تومان قرار گرفت و در آخرین ساعات معاملات روز دوشنبه  با 11 میلیون و 840 هزار تومان به کار خود پایان داد.

در معاملات پشت خطی  هم  قیمت سکه  دیشب 11 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد که نسبت به قیمت روز  دوشنبه 40 هزار تومان پایین تر بود.  قیمت سکه  در معاملات پشت خطی یکشنبه شب 11 میلیون و 840 هزار تومان اعلام شده بود.

Untitled-9

قیمت سکه در روزهای اخیر توان عبور به بالای مرز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را نداشته است. از آن سو، فلز گران‌بهای داخلی در کانال ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مورد حمایت قرار گرفته است.

در سومین روز هفته نیز با اینکه  افزایشی ها قدرت را در دست گرفتند ولی باز هم  قیمت سکه به 11 میلیون و 900 هزا رتومان نرسید.

تحلیل گران فنی اعتقاد دارند عبور قیمت دلار از سطح 27 هزار و 500 تومانی یکی از عوامل مهمی است که می تواند قیمت سکه را به مرز 11 میلیون و 900 هزار تومان برساند.

پشت خطی2

علت افزایش قیمت سکه در بازار دیروز

قیمت سکه در اثر روند کاهشی قیمت دلار در چند روز گذشته کاهش را تجربه کرده بود و اخبار مثبت و منفی برجامی هم به این کاهش قیمت بیشتر دامن می زد. با افزایش قیمت دلار در بازار ارز دیروز قیمت سکه هم بالا رفت  و برای اولین بار در  هفته جاری افزایش را تجربه کرد.

اخبار برجام در کانال های تلگرامی دلار و سکه

روز گذشته کانال های تلگرامی دلار باز هم حول اخبار برجام چرخید. لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال  اعلام کرد: 15 نوامبر به عنوان زمان شروع کذاکرات هسته ای اعلام رسمی خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان نیز در همین رابطه خواستار پایبندی ایران به وعده خود در خصوص از سرگیری مذاکرات هسته ای وین در ماه های نوامبر شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید