سقوط آزاد رمزارز شیبا اینو!

کدخبر: ۴۵۲۳۹۱
شیبا اینو که به تازگی رکورد قیمتی جدید برای خود به ثبت رسانده بود شب گذشته در صرافی بایننس به پایین ترین سطح خود یعنی 0.00004312 دلار سقوط کرد.
سقوط آزاد رمزارز شیبا اینو!

به گزارش اقتصادنیوز ، رمزارز شیبا اینو که به تازگی با جهش فوق العاده، بالاتراز دوج کوین و در رتبه نهم بازار قرار گرفته بود، با سقوط شدیدی مواجه شده و اکنون (9:00 به وقت تهران) در محدوده قیمتی 0.000048  دلار قرار دارد.

شیبا اینو افت روزانه 14 درصدی و در بازه زمانی یک هفته نیز افتی 27 درصدی را ثبت کرده است.

شیبا اینو که به تازگی رکورد قیمتی جدید برای خود به ثبت رسانده بود و در 29 اکتبر(7 آبان) تا 0.000086 دلار  پیشروی کرد ، شب گذشته در صرافی بایننس به پایین ترین سطح خود یعنی 0.00004312 دلار سقوط کرد.

 شیبا اینو در ماه اکتبر حدود 800 درصد رشد کرده بود و در میان 10 ارز برتر بازار بالاتر از وج کوین قرار گرفته بود ولی با پایین آمدن قیمتش به رتبه 11 بازار سقوط کرده است.

چرا شیبا اینو سقوط کرد؟

برخی تحلیگران بازار علت سقوط دوج کوین را ترس بازار از بزرگترین نهنگ شیبا اینو دانسته اند که چند تریلیون واحد شیبا در اختیار دارد و  به تازگی پس از مدت ها فعال شده و ثروت خود را طی روزهای گذشته به آدرس های مختلف منتقل کرده است و موجب ترس معامله گران در بازار شده است.

همچنین پیش از این صرافی کراکن وعده داده بود که شیبا اینو را فهرست خواهد کرد که این خبر موجب رشد قیمتی شیبا شده بود؛ اما به نظر می رسد که این پلتفرم معاملاتی، از این طرح عقب نشینی کرده و ادعا کرده است که در آینده به بررسی این فهرست شدن، ادامه خواهد داد.

SxWkSbCoXafW

صرافی رابین هود نیز ، علیرغم به جا گذاشتن برخی خبرها و نشانه‌ها، همچنین هنوز رکوردی در مورد شایعات مداوم فهرست کردن، ایجاد نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید