پیش بینی روند بازار ارز امروز سه شنبه؛

قیمت دلار در آستانه رکوردشکنی تاریخی؟

کدخبر: ۴۵۳۳۳۷
اگر امروز قیمت دلار به بالای محدوده 28 هزار و 300 تومان نفوذ کند، رکورد جدیدی در بازار ارز به ثبت خواهد رسید.
قیمت دلار در آستانه رکوردشکنی تاریخی؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ، با اینکه قیمت دلار در روزهای اخیر روند صعودی داشته و از مقاومت های مهمی عبور کرده است،‌ برخی از تحلیل گران باور دارند که امروز، بخشی از معامله گران اقدام سودگیری از خریدهای قبلی خواهند کرد. این موضوع ممکن است مانع از ادامه روند افزایشی شود. با این حال،‌ آنچه اهمیت دارد این است که در واکنش به فشار فروش، اسکناس آمریکایی به زیر مرز 28 هزار تومانی خواهد رفت یا خواهد توانست خود را بالای محدوده یاد شده نگه دارد.

دیشب در بازار پشت خطی تحرک فروشندگان زیاد بود و این مساله احتمال نزول دلار در روز جاری را بالا می برد. با این حال، برخی بازیگران ارزی نیز احتمال وقوع یک روز تاریخی برای دلار را مطرح می کنند.

2-01

روز تاریخی در بازار دلار

اگر امروز اسکناس آمریکایی به بالای محدوده 28 هزار و 300 تومان نفوذ کند، رکورد جدیدی در بازار ارز به ثبت خواهد رسید. آخرین بار دلار 13 مهرماه توانسته بود به صورت لحظه ای به بالای محدوده یاد شده برود. به باور تحلیل گران فنی، در صورتی که این ارز بتواند در روز جاری روند صعودی خود را ادامه دهد و از مقاومت مهم 28 هزار و 300 تومانی عبور کد،‌ خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد.

محدوده حساس درهم برای شکست مقاومت دلار

شکست محدوده 7 هزار و 600 تومانی درهم نقش مهمی در ادامه روند افزایشی بازار ارز داخلی داشت. محاسبات نشان می دهد در صورتی که در روز جاری،‌ قیمت حواله درهم به بالای محدوده 7 هزار و 720 تومان نفوذ کند، اسکناس آمریکایی می تواند به سوی بالای محدوده 28 هزار و 300 تومان حرکت کند. دیشب گفته می شد که در بازار پشت خطی حواله درهم تا محدوده 7 هزار و 680تومان خریدار داشت. با این سطح از قیمت درهم، ارزش دلار می تواند در حوالی 28 هزار و 200 تومان قرار بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید