رصد بازار خودرو؛

قیمت عجیب ایران خودرو برای 206 تیپ دو

کدخبر: ۴۵۳۷۷۸
از میان خودروهای عرضه شده در بیست و پنجمین فروش فوق العاده ایران خودرو، تنها پژو 206 تیپ دو با موعد تحویل 45 روزه به منتخبان عرضه می شود و سه محصول دیگر در بازه 90 روزه به منتخبان این قرعه کشی تحویل داده خواهد شد.
قیمت عجیب ایران خودرو برای 206 تیپ دو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، پژو 206 تیپ 2، بار دیگر به سبد فروش های فوق العاده ایران خودرو بازگشت.

بررسی فروش های فوق العاده این خودروساز نشان می دهد آخرین بار این محصول پرطرفدار در هفتمین فروش فوق العاده ایران خودرو که 19 آبان ماه سال گذشته برگزار شد، دیده شده است.

اگر ویتامین D نخورید؛ این بیماری مرگبار به سراغتان می آید

البته خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص این محصول را در آخرین طرح پیش فروش خود که در سال 99 برگزار شد نیز عرضه کرده بود.

با این حال غول آبی جاده مخصوص در طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولیدی که در سال جاری برگزار کرد از عرضه پژو 206 تیپ دو امتناع کرد.

حال شاهد هستیم که بعد از گذشت یکسال بار دیگر فروش فوق العاده ایران خودرو مهمان پژو 206 تیپ دو است.

ایران خودرویی ها علاوه بر پژو 206 تیپ دو، رانا پلاس، پژو 207 با سقف پانوراما و گیربکس دستی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را نیز عرضه می کنند.

از میان خودروهای عرضه شده در بیست و پنجمین فروش فوق العاده ایران خودرو، تنها پژو 206 تیپ دو با موعد تحویل 45 روزه به منتخبان عرضه می شود و سه محصول دیگر در بازه 90 روزه به منتخبان این قرعه کشی تحویل داده خواهد شد. دلیل عرضه 45 روزه پژو 206 تیپ دو را باید در افزایش تولید و همچنین تولید مازاد بر تعهد این خودروساز جست و جو کرد.

ایران خودرویی ها بیست و چهارمین فروش فوق العاده خود را حدود یک ماه پیش برگزار کردند و از آن زمان تا کنون تنها برگزاری یک طرح مشارکت در تولید را در دستور کار داشتند.

به نظر می رسد فاصله ایجاد شده در برگزاری طرح های فروش فوق العاده این خودروساز بی ارتباط با اعلام قیمت های جدید نباشد زیرا خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اجرای بیست و پنجمین فروش فوق العاده خود را همزمان با رونمایی از قیمت های جدید، اعلام کرد.

سه محصول رانا پلاس، پژو 207 با سقف پانوراما و گیربکس دستی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک همگی با قیمت های جدید عرضه می شوند.

رانا پلاس با قیمت 208 میلیون و 700 هزار تومان، پژو 207 با قیمت 249 میلیون تومان و دنا نیز با قیمت 395 میلیون تومان عرضه شدند.

اما نکته جالب قیمت 184 میلیون تومانی است که ایران خودرویی ها روی پژو 206 تیپ دو گذاشته اند.

این قیمت در حالی برای این محصول پرطرفدار انتخاب شده است که بررسی لیست جدید قیمتی ایران خودرو نشان می دهد این محصول پرتیراژ قیمتی 149 میلیون و 500 هزار تومانی در این لیست دارد.

بنابراین غول آبی جاده مخصوص با توجه به قیمت حدود 127 میلیون تومانی پژو 206 تیپ دو در مهرماه، قیمت این خودرو را در این فروش فوق العاده نزدیک به 45 درصد افزایش داده است.    

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید