شیبا اینو در یک صرافی بزرگ لیست شد

کدخبر: ۴۶۲۳۸۷
BitoEX، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در تایوان، اعلام کرده است که شیبا اینو اکنون برای ترید در این پلتفرم در دسترس است.واریز و برداشت این میم کوین در اوایل این هفته فعال شد.
شیبا اینو در یک صرافی بزرگ لیست شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، BitoEX در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شده و یکی از پیشگامان این حوزه در روزهای اولیه کریپتو است.

این صرافی در سال ۲۰۱۴، با اپراتور فروشگاه رفاه آسیای شرقی FamilyMart متحد شد تا پرداخت با بیت کوین را از طریق کیوسک های دیجیتال فعال کند.

در می ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۹۷)، این صرافی یک عرضه اولیه (ICO) برگزار کرد که در عرض چند دقیقه ۱۰ میلیون دلار جمع آوری کرد.

BitoEX همراه با MaiCoin که در اوایل دسامبر (اواسط آذر) از Shiba Inu پشتیبانی می‌کند، سهم اصلی بازار مبادلات ارز دیجیتال در تایوان را کنترل می‌کند.

اوایل این هفته، همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شیبا توسط Bit2Me، بزرگترین صرافی اسپانیا نیز لیست شد. در همین حال، Bitstamp نیز تأیید کرده است که از سال آینده پشتیبانی از این ارز دیجیتال را اضافه خواهد کرد.

2021 12 16 22 51 10 Shiba Inu Goes Live on Taiwans Leading Crypto Exchange - شیبا اینو در صرافی پیشرو تایوان لیست شد

ابهامات مقرراتی

در اوایل سال جاری، چندین صرافی ارزهای دیجیتال در تایوان به دلیل الزامات سختگیرانه ضد پولشویی (AML) که در اوایل ژوئیه (اواسط تیر) اجرایی شد، کار خود را تعطیل کردند.

ماه گذشته، کسب‌وکارهای ارز دیجیتال تایوانی به عنوان «پلتفرم‌های ارز مجازی و کسب‌وکارهای تجاری» شناخته شدند. به کمیسیون نظارت مالی (FSC) نیز اختیار نظارت بر این بازار داده شد.

با این حال، هیچ مجموعه مقررات جامعی برای دارایی‌های ارزهای دیجیتال در کشور وجود ندارد، که یک عامل بازدارنده برای مشاغل محلی است.

علیرغم ابهامات نظارتی، تایوان دارای یک جامعه ارز دیجیتال پر جنب و جوش است که تخمین زده می شود به ۲ میلیون نفر (یا حدود یک دهم جمعیت کشور) برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید