رفت و برگشت قیمت درهم

سیگنال جدید برجامی به قیمت دلار /افت قیمت سکه

کدخبر: ۴۶۸۷۹۵
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود.
سیگنال جدید برجامی به قیمت دلار /افت قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه 23 دی 1400  بر روی 27 هزار و 900 تومان قرار گرفت. در بازار متشکل ارزی  هم  قیمت دلار امروز نسبت به عصر روز  گذشته 443 تومان پایین تر بود. قیمت دلار در انتهای معاملات نقدی این بازار بر روی 26 هزار و 259 تومان قرار گرفت. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی هم در آخرین روز این هفته قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد .  بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۱۳۸ (بیست و شش هزار  و صد و سی و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۶۶۶ (بیست و شش هزار و ششصد و شصت و شش  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو  ۲۹,۴۰۱ ( بیست و نه هزار وچهارصد و یک  تومان) و قیمت فروش یورو  ۲۹,۹۹۴ (بیست و نه هزار و نهصد و نود و چهار  تومان) است.

رفت و برگشت قیمت درهم 

قیمت درهم در بازار ارز امروز  رفت و برگشت قیمتی را تجربه کرد. قیمت درهم روز گذشته با 7 هزار و 650 تومان بسته شد و در ابتدای بازار امروز  40 تومان افت کرد و بر روی 7 هزار و 610 تومان قرار گرفت. قیمت درهم در ادامه روز توانست اندکی رشد کند و با 7 هزار و 660 تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 28 هزارو 135 تومان به دست می‌آمد که اندکی نسبت به قیمت  دلار در بازار بالاتر بود.  

قیمت سکه اندکی افت کرد

قیمت اونس طلا  در بازار جهانی امروز  در ساعت 14:36 دقیقه به وقت تهران بر روی 1822 دلار قرار گرفت. این قیمت نسبت به روز گذشته 3 دلار پایین تر بود. 

در بازار داخلی ایران هم  در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا 18 عیار  با 1 میلیون و 231 هزار و 700 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 55 هزار و 700 تومان  پایین رفته بود.  بازار سکه هم امروز شاهد افت اندک قیمت سکه بود . این فلز گزارن بهای داخلی امروز 5 هزار تومان ارزان شد و  با 12 میلیون و 405 هزار تومان مبادله شد. 

سیگنال جدید برجامی در بازار دلار

امروز هم اخبار برجامی در بازار ارز تهران برجسته بود. یک دیپلمات غربی درباره برجام گفت:از جدیت ایران در دستیابی به توافق مطمئن نیستیم. اول فوریه ضرب الاجل نهایی و واقعی برای مذاکرات هسته ای ایران است. بایدن نمی تواند تضمین کند که از هیچ توافقی با ایران در آینده خارج نخواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد: ما در مورد هفته ها برای ضرب الاجل مذاکرات با ایران صحبت می کنیم.شرکایمان را در کشورهای خلیج فارس از هرگونه پیشرفت در گفتگو با ایران مطلع می کنیم.ما با شرکای خود برای دستیابی به توافقی کار می کنیم که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید