کاهش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار/ورود خریداران به بازار سکه؟

کدخبر: ۴۷۳۱۴۵
اقتصادنیوز : قیمت سکه شب گذشته در معاملات پشت خطی بر مدار کاهش قرار گرفت.
 پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار/ورود خریداران به بازار سکه؟

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه روز گذشته شاهد افت شدید قیمت سکه بود. این فلز گران بهای داخلی دیروز  125 هزار تومان عقب نشینی کرد و بر روی 12 میلیون و 235 هزار تومان قرار گرفت. این کاهش قیمت در حالی اتفاق افتاد که سرنوشت قیمت دلار آمریکا هم در بازار ارز تهران نزولی بود. قیمت اونس طلا هم که هفته ی گذشته تا 1850 دلار پیشروی کرده بود زیر مرز 1800 دلار بود.  

پیش بینی  معامله گران از قیمت سکه 

 تحلیگران بازار سکه معتقدند باتوجه به اینکه قیمت دلار   شب گذشته در معاملات پشت خطی  آرایش نزولی به خود گرفت همین  امر می تواند در بازار امروز سه شنبه 12 بهمن 1400  زمینه ساز افت بیشتر قیمت سکه شود. 

2 سناریوی خوش بینانه و بدبینانه درباره قیمت بیت کوین

معامله گران بازار سکه می گویند این فلز زرد رنگ امروز سه شنبه 12 بهمن 1400 در صورتی  می تواند بالای خط ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باقی بماند که قیمت دلار  زیر محدوده 27 هزار و 800 تومانی تثبیت نشود. در واقع حضور دلار به زیر محدوده یاد شده انتظارات نزولی را در بازار سکه شدت خواهد بخشید. 

از طرفی هم معامله گران افزایشی در انتظار این هستند که بخشی ازخریداران جدید وارد بازار شوند و با کمک آنها بتوانند قیمت سکه را به سمت 12 میلیون و 500 هزار تومان بالا  ببرند. 

کاهش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 12 میلیون و 240 هزار تومان قرار  گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی یکشنبه شب  115 هزار تومان پایین رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی یکشنبه شب بر 12 میلیون و 355 هزار تومان قرار داشت

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید