پیش بینی قیمت دلار امروز 11 اسفند؛

خبر بد از وین و خبر خوب از میرداماد برای قیمت دلار

کدخبر: ۴۷۹۹۳۹
اقتصادنیوز : در حالی که در فضای سیاسی زمزمه های خوشایندی از مقر مذاکرات وین درباره برجام به گوش نمی رسد سخنگوی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در توئیتر یک خبر خوب منتشر کرد که این خبر می تواند با اخبار منفی برجامی مقابله کند.
خبر بد از وین و خبر خوب از میرداماد برای قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در روز دوشنبه هفته جاری افت اندکی را تجربه کرد . نرخ دلار در این روز 50 تومان پایین رفت و  برروی 26 هزار و 200 تومان قرار گرفت. 

 خبر خوب از میرداماد برای قیمت دلار 

در حالی که در فضای سیاسی زمزمه های خوشایندی از مقر مذاکرات وین درباره برجام به گوش نمی رسد  سخنگوی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در توئیتر یک خبر خوب منتشر کرد که این خبر می تواند با اخبار منفی برجامی مقابله کند.  مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی هم شب گذشته در صفحه شخصی خود نوشت:

«خبرهای خوب؛ در پایان ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ و در مقایسه با مدت مشابه پارسال:

ارزش تجارت خارجی: ۹۰ میلیارد دلار؛ رشد ۳۸ درصدی

تامین ارز: بیش از ۵۰ میلیارد دلار؛ رشد ۵۶ درصدی

عرضه‌ ارز در نیما: ۲۶/۳ میلیارد دلار؛ رشد ۶۶ درصدی

معاملات در بازار متشکل ارزی؛ ۱/۶۲ میلیارد دلار؛ رشد ۲۰۷ درصدی».

با این حال معامله گران بازار ارز تهران هنوز در انتظار  سیگنال های برجامی هستند  و انتشار هر خبری از توافق احتمالی وین می تواند ریزشی ها را به بازار برگرداند. 

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 11 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  روز گذشته بر روی 7 هزار و 90  تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز دوشنبه 90 تومان  افت کرده بود.  بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز نزولی است. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی 26 هزار و 180 تومان قرار  گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب 140 تومان پایین رفته بود قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب بر روی 26 هزار و 320 تومان قرار داشت. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات  دیشب با 25 هزار و 310 تومان معامله شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب 370  تومان کاهش را نشان می دهد. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  25 هزار و 680 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  کاهش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه 11 اسفند  پایین می رود.

همچنین در اکوایران ببینید : ترکش جنگ به تجارت ایران

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید