نگاه معامله گران ارزی به نرخ حواله درهم

شوک شبانه به بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۴۹۴۳۴۶
همزمان با سفر انریکه مورا به تهران در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار به سمت نیمه کانال 29 هزار تومان حرکت کرد و در محدوده 29 هزار و 400 تومان مورد معامله قرار گرفت.
شوک شبانه به بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد پیشروی نرخ دلار بود. اسکناس امریکایی دیروز بعد از چند ماه وارد ماه وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد و در ساعات پایانی معاملات نقدی به قیمت ۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

از جمله عواملی که باعث افرایش قیمت دلار در بازار دیروز شده بود می توان به کانال شکنی نرخ حواله درهم و رشد قیمت دلار هرات اشاره کرد

البته گفته می شود مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای عنوان کرده است که فعالیت های هسته ای ایران به قدر کافی شفاف نیست و همین موضوع مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفته است

شوک شبانه به بازار دلار 

روز گذشته انریکه مورا، مسوول هماهنگی نشست‌های مذاکرات برجام  جهت برگزاری جلسه با علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران راهی تهران شد . همزمان با سفر  انریکه مورا به تهران در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار به سمت نیمه کانال 29 هزار تومان حرکت کرد و  در محدوده 29 هزار و 400 تومان مورد معامله قرار گرفت. چنین اتفاقی می تواند زمینه شروع هیجانی بازار در روز جاری باشد. 

نگاه معامله گران به نرخ حواله درهم 

عده ای از معامله گران اشاره به رفتار نرخ حواله درهم در روز گذشته به انتظار صعود مجدد دلارهستند اما به باور برخی دیگر از فعالان بازار بعد از کانال شکنی روز گذشته امروز وقت استراحت و اصلاح برای اسکناس آمریکایی است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید