خبر مهم درباره ساخت مسکن ایثارگران

کدخبر: ۵۰۳۰۴۵
اقتصادنیوز: بنابر اعلام فرماندار بجنورد، زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ایثارگران تخصیص یافته و اقدامات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
خبر مهم درباره ساخت مسکن ایثارگران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازمهر، فرماندار بجنورد گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ایثارگران تخصیص یافته و اقدامات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

باقر باقرپور ظهر دو شنبه در دیدار جمعی از نخبگان بجنورد که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای احصاء نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، تاکنون ۲۲۴ مورد نارضایتی شناسایی شده و هم اکنون این مسائل توسط کارشناسان فرمانداری در دست بررسی است.

فرماندار بجنورد ادامه داد: بخشی از نارضایتی‌های موجود در حوزه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی است که این موضوع قابل قبول نخواهد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و شیفت‌های شبانه نانوایی‌ها و افزایش سهمیه آرامش لازم بر بازار نان وارد شده است.

باقرپور بیان داشت: بایستی مسائل و مشکلات شهرستان به صورت هدفمند و کارشناسی پیش بینی شود.

فرماندار بجنورد ضمن اشاره بر لزوم استفاده پتروشیمی خراسان از پساب جهت تأمین منابع آبی، گفت: ۵ چاه آب آهکی در این صنعت در حال استفاده است و مقرر شده که پتروشیمی خراسان، منابع آبی خود را از پساب و فاضلاب تأمین کند و این مهم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت ساخت مسکن ایثارگران، گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ایثارگران تخصیص یافته و اقدامات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید