بازار ارز در لاک احتیاط!

پیش بینی قیمت دلار در صورت شکست مذاکرات

کدخبر: ۵۱۰۹۹۷
اقتصادنیوز: عده ای از معامله گران معتقدند که فشار حداکثری آمریکا به ایران با شکست روبرو شده و افزایش درآمدهای نفتی موجب شده است که دلار در مسیر صعود معنادار قرار نگیرد.
پیش بینی قیمت دلار در صورت شکست مذاکرات

به گزارش اقتصادنیوز؛ بازار ارز تهران روز گذشته شاهد  آرامش نسبی بود و قیمت دلار در یک محدوده خاص نوسان اندکی را تجربه کرد.

پیام جدید برجام به قیمت دلار 

به نظر می رسد  احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام بار دیگر در بین معامله گران بازار ارز تهران برجسته شده و بازیگران ارزی در لاک احتیاط فرو رفته اند.

هشدار مهم ایران خودرو به برندگان قرعه کشی خودرو

 ایران خودرو فراخوان داد

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته طی یادداشتی در روزنامه فایننشال تایمز، فشار حداکثری علیه ایران را شکست خورده دانست و از قدرت‌های خارجی خواست برای نجات برجام اقدام کنند.

رئیس تیم مذاکره‌ ایران گفته در طول هفته گذشته، تبادل نظرهای جدی و سازنده‌ای با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین انجام شده است.

هماهنگ‌ کننده ایده‌های خود را برای جمع‌بندی مذاکرات ارائه کرده و ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم  در تازه ترین اظهارت خود درباره برجام گفت: ما درحال بررسی پیش‌نویس تفاهم برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل برجام هستیم که بورل با ما و همچنین ایران به اشتراک گذاشته است. ما پاسخ خود را به‌صورت مستقیم به اتحادیه اروپا اعلام خواهیم کرد.

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده هیأت این اتحادیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها  گفت: بهترین توافق روی میز است، گام آخر را بردارید.

پیش بینی قیمت دلار در صورت شکست مذاکرات 

عده ای از معامله گران معتقدند که فشار حداکثری آمریکا به ایران با شکست روبرو شده و افزایش درآمدهای نفتی موجب شده است که دلار در مسیر صعود معنادار قرار نگیرد.

با این حال عده ای دیگر با اشاره به آخرین دور مذاکرات برجامی در دوحه می گفتند در صورتی که بار دیگر مذاکرات با شکست همراه شود قدرت معامله گران افزایشی بیشتر خواهد شد و به تبع آن اسکناس آمریکایی بالای مرز جدید قرار گرفت. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک