گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

قیمت دلار زندانی شد / سکه ریزش کرد

کدخبر: ۵۲۳۰۸۰
اقتصادنیوز : نرخ دلار امروز در محدوده 31 هزار و 500 تا 31 هزار و 600 تومان معامله شد.عده ای از معامله می گفتند اسکناس آمریکایی در تهران زندانی شده است و خبری از خرید و فروش های بزرگ نبود. عده ای از معامله گران به تزریق عرضه توسط نهاد مرکزی بازار ساز اشاره می کردند.
قیمت دلار زندانی شد / سکه ریزش کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر امروز چهارشنبه 30 شهریور ماه برای سومین روز متوالی در هفته جاری  در یک محدوده خاص مورد معامله قرار گرفت.

قیمت دلار زندانی شد

 نرخ دلار امروز در محدوده 31 هزار و 500 تا 31 هزار و 600 تومان معامله شد.عده ای از معامله می گفتند اسکناس آمریکایی در تهران زندانی شده است و  خبری از خرید و فروش های بزرگ نبود. عده ای از معامله گران به تزریق عرضه توسط نهاد مرکزی بازار ساز اشاره می کردند. 

از سوی دیگر برخی از معامله گران با اشاره به نوسان محدود قیمت دلار در بازار های همسایه معتقدند بودند که دلار تهران حمایت بازار ارز همسایه را از دست داده است. قیمت دلار هرات امروز نسبت به دیروز 50 تومان پایین تر بود و در سلیمانیه با 150 تومان کاهش بر روی 31 هزار و 750 تومان قرار گرفت . 

نرخ حواله درهم نیر این روز ها نوسان محدوی را  ثبت کرده و  ممکن است یکی از دلایل قفل شدن قیمت دلار در تهران همین عامل باشد .نرخ حواله درهم در بازار امروز نسبت به روز قبل 30 تومان افت کرد و در محدوده 8 هزار و 720 تومان مبادله شد. 

قیمت طلا در بازار امروز 

قیمت اونس طلا عصر امروز 12  دلار افزایش را ثبت کرد و در محدوده 1676 دلار معامله شد و در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار عصر امروز نسبت به روز قبل 12 هزار و 700 تومان بالا رفت  و در محدوده 1 میلیون و322 هزار و 400 تومان معامله شد . 

قیمت سکه از مرز حساس پایین آمد  

قیمت سکه امروز مرز حساس 14 میلیون و 200 هزار تومان را از دست داد . فلز گران بهای داخلی عصر امروز در محدوده 14 میلیون و 100 هزار تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته بیش از 100 هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

برخی ازتحلیلگران بازار سکه باور دارند در صورتی که قیمت سکه در محدوده یاد شده باقی بماند ممکن است قیمت سکه تا محدوده 13 میلیون و 800 هزار تومان هم عقب نشینی کند. ارزش ذاتی سکه امروز 12 میلیون و 429 هزار تومان بود. حباب سکه هم 13 درصد بدست آمد 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید