زاد و ولد خانواده هایما

خودرو چینی با 14 رنگ در بازار ایران

کدخبر: ۵۳۲۱۵۶
غول آبی جاده مخصوص در دومین ماه از فصل زمستان به دنبال این است تا از عضو دیگری از خانواده هایما رونمایی کند. این محصول جدید که هایما X7 نام دارد و در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در اردیبهشت ماه امسال از آن رونمایی شد یک خودرو در کلاس MPV است.
خودرو چینی با 14 رنگ در بازار ایران

به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرو به زودی هایما S8 را به بازار عرضه می کند.

سومین عضو خانواده هایما وارد می شود

ایران خودرو سومین عضو خانواده هایما یعنی هایما S8 را در دسترس متقاضیان قرار خواهد داد. پیش از این ایران خودرویی ها دو عضو دیگر خانواده هایما یعنی هایما S7 و هایما S5 را مونتاژ می کردند.

بنا به روایت اکوایران، مدیر عامل ایران خودرو در مراسم رونمایی از محصول مونتاژی جدید در مشهد گفت محصول هایما S8 سومین محصول از این خانواده است که در گروه ایران خودرو تولید شده است. آن طور که مهدی خطیبی تا پایان سال شاهد تولید چهار محصول خانواده هایما خواهیم بود.

این مدیر خودروساز پیش بینی می کند تا پایان سال حدود 5 هزار دستگاه هایما S8 تولید خواهد شد.

خطیبی در ارتباط با ایران خودروی خراسان می گوید این سایت خودرویی در شمال شرق کشور به نوعی تبدیل به پایگاه تولید محصولات SUV (شاسی بلند) شده و در حال برنامه ریزی هستیم تا با ایجاد خط پرس شاپ مجموعه را مستقل کنیم. براساس اظهارات مدیرعامل ایران خودرو راه اندازی خط تولید پلوس در سایت خراسان نیز در دستور کار قرار دارد.

ایران خودرویی ها برنامه ریزی کردند از دی ماه سال جاری تا دی ماه سال 1402 در مجموع حدود 60 هزار دستگاه انواع محصولات هایما را تولید کنند.

نکته قابل توجه در ارتباط با تولید هایما این است که تولید این خودروی مونتاژی چینی ابتدا با هشت رنگ استارت خواهد خورد و در سال آینده تنوع رنگ این خودرو به 14 رنگ خواهد رسید.

هایما X7

غول آبی جاده مخصوص در دومین ماه از فصل زمستان به دنبال این است تا از عضو دیگری از خانواده هایما رونمایی کند. این محصول جدید که هایما X7 نام دارد و در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در اردیبهشت ماه امسال از آن رونمایی شد یک خودرو در کلاس MPV است. با اضافه شدن هایما X7 جمع اعضای خانواده هایما در ایران به چهار می رسد.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید