رصد بازار خودرو؛

تولید این خودروی محبوب داخلی متوقف شد

کدخبر: ۵۵۵۰۳۸
در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.
تولید این خودروی محبوب داخلی متوقف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایکوپرس ، باتوجه به راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و در راستای عمل به فرامین هشت ماده ای رییس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن ها با خودروهای به روز و جدید در دستور کار این خودروساز قرار دارد تا رضایتمندی مشتریان افزایش یابد.

فوری/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

بر همین اساس، در سال جاری دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج شد و این بار محصول پژو ۲۰۶ در آستانه توقف تولید قرار دارد.

به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر طرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفندماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می شود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، در سال جاری در بخش سواری از دو محصول جدید رونمایی کرده که طبق برنامه در سال آینده به مرحله تولید انبوه خواهند رسید و همچنین محصولات فعلی را توسعه و بهبود بخشیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید