قیمت این خودرو ۲۳۰ میلیون تومان‌ کاهش یافت + جدیدترین قیمت‌ها

کدخبر: ۵۶۱۰۸۶
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر، گفت: قیمت همه خودروها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.
قیمت این خودرو ۲۳۰ میلیون تومان‌ کاهش یافت + جدیدترین قیمت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سعید موتمنی در رابطه با آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت ارز، قیمت خودرو در بازار در حال کاهش است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: کاهش قیمت خودرو ناشی از کاهش قیمت ارز است و این کاهش قیمت علت دیگری نیز ندارد. 

​زمان قطعی اعلام نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی

وی افزود: در روزهای گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی، وارداتی و مونتاژی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است اما معاملات در نقطه صفر است و بازار خودرو در رکود است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داراران و فروشندگان خودرو بیان داشت: اگرچه برای خرید خودرو با قیمت کارخانه‌ای مشتری بسیار است، اما در بازار آزاد طی روزهای گذشته خرید و فروشی تقریبا صورت نمی‌گیرد و متقاضیان در انتظار ثبات قیمت هستند. 

موتمنی بیان داشت: چه زمانی که قیمت خودرو افزایش داشت و چه اکنون که قیمت‌ها در حال کاهش است، خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و تا زمانی که بازار به آرامش نرسد، بازار خودرو از رکود خارج نمی‌شود. 

وی بیان داشت: قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ در هفته گذشته ۵۵۰ میلیون تومان بود که با کاهش قیمت امروز در بازار به قیمت حدود ۴۷۰ میلیون تومان معامله شد. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: همچنین قیمت پژو پارس در بازار هفته گذشته حدود ۵۵۰ میلیون تومان بود که قیمت این خودرو در روز جاری به ۴۷۵ میلیون تومان رسیده است. 

وی افزود: قیمت رانا نیز طی روزهای اخیر از ۵۲۰ میلیون تومان به ۴۷۰ میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت تارا دنده‌ای از ۷۵۰ میلیون تومان به ۶۶۵ میلیون تومان کاهش یافته است. 

موتمنی بیان داشت: هایما اس ۷ پلاس نیز که تا هفته گذشته قیمت آن به یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان رسیده بود قیمت آن اکنون  به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: خودروهای تیبا هاچ بک و صندوق دار نیز در این هفته حدود ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است، و قیمت کوئیک آر و کوئیک دنده‌ای نیز حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید