پیش‌بینی عجیب روزنامه همشهری از قیمت خودرو / قیمت‌ها کاهش می‌یابد؟

کدخبر: ۵۶۸۰۲۶
اقتصادنیوز: روزنامه همشهری مدعی شد به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، این انتظار وجود دارد که در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.
پیش‌بینی عجیب روزنامه همشهری از قیمت خودرو / قیمت‌ها کاهش می‌یابد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه همشهری مدعی شده بازار خودرو از ۲ روز گذشته با کاهش قیمت مواجه بوده است.

به گزارش همشهری، نگاهی به قیمت‌های 2‌روز گذشته در بازار خودرو حاکی از آن است که خریدار و فروشنده با خوش‌بینی فضای بازار را رصد می‌کنند و انتظار کاهش قیمت در بازار خودرو بین فعالان بازار و مصرف‌کنندگان ایجاد شده است. با اینکه دیروز برخی خبرگزاری‌ها از شروع روند کاهش قیمت در بازار خبر دادند اما مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری نشان می‌دهد دیروز، یکشنبه، تغییر قیمت خودروهای پرفروش نسبت به روز قبل از آن صفر بود و از کاهش یا افزایش در قیمت‌ها خبری نبود. با این‌حال این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید