زمان سودگیری معامله گران ارزی رسید؟

دلار از حبس آزاد شد /2 پیش بینی متفاوت از قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۷۰۲۷۶
اقتصادنیوز:گفته می شود روند صعودی دلار در معاملات پشت خطی دیروز جمعه 8 اردیبهشت ماه هم ادامه پیدا کرد. در شرایط فعلی برخی انتظار دارند که اسکناس آمریکایی طی امروز (شنبه) جهش معناداری را تجربه کند. در مقابل، برخی دیگر نظر متفاوتی دارند.
دلار از حبس آزاد شد /2 پیش بینی متفاوت از قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در روزهای پایانی هفته قبل بالاخره از حبس  20 و چند روزه آزاد شد و به سمت پله های بالاتر حرکت کرد.  در حول و حوش سه هفته بود که در بازار ارز، خریداران و فروشندگان بزرگ تمایلی برای معامله نداشتند و دلار در یک بازه تقریبا 2 هزار تومانی گرفتار شده بود. 

2 پیش بینی متفاوت از قیمت دلار امروز 

گفته می شود روند صعودی دلار در معاملات پشت خطی دیروز جمعه 8 اردیبهشت ماه هم ادامه پیدا کرد. در شرایط فعلی برخی انتظار دارند که اسکناس آمریکایی طی امروز (شنبه) جهش معناداری را تجربه کند. در مقابل، برخی دیگر نظر متفاوتی دارند.

شوک بزرگ به خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو 

خبری خوش درباره واریز سود سهام عدالت

همچنین طبق شنیده ها ، قرار است از امروز بازار ارز هرات بعد از چند روز تعطیلی به مناسبت عیدسعید فطر فعالیت خود را اغاز کند.فعالان بازار می گفتند در صورتی که امروز اسکناس آمریکایی در هرات صعودی شود و در کنار آن درهم سیگنال سیگنال صعود به تهران بدهد احتمال تداوم رشد قیمت دلار در تهران محتمل خواهد بود. 

در کنار این، اخبار سیاسی نه‌ چندان مثبت نیز مورد توجه افزایشی‌ها قرار گرفته و ممکن است سعی کنند که با اهرم‌های خبری، معامله‌گران را تشویق کنند تا در موقعیت خرید قرار بگیرند.

با این حال ، عده ای از فعالان بازار می گفتند نرخ دلار در انتهای هفته قبل رشد قابل  توجه ای را تجربه کرده است. بر این اساس، از نگاه آن‌ها روز شنبه وقت سودگیری معامله‌گران و وقت آزمون برای  قیمت دلار  خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید