پیش بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402

کدخبر: ۵۶۹۶۸۱
با نگاه به روند قیمت دلار در سال 1402 می‌توان انتظار داشت که با نزدیک شدن به مرز مقاومتی، میزان فروش ارز در روز جاری به شکل معناداری افزایش پیدا کند. با این حال، اگر قرار باشد روند تازه‌ای در بازار ارز شروع شود، امروز دلار به بالای کانال جدید نفوذ خواهد کرد.
پیش بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402

به گزارش  اقتصادنیوز  به نقل از اکوایران،   قیمت دلار   هفته‌هاست که توان شکست کانال جدید  را از خود نشان نداده است. دیروز (سه‌شنبه) نیز با وجود تحرک بیشتر افزایشی‌های اسکناس آمریکایی در   بازار ارز   ، پله دوم کانال پنجم حفظ شد.

با نگاه به  روند  قیمت دلار در سال 1402 می‌توان انتظار داشت که با نزدیک شدن به مرز مقاومتی، میزان فروش ارز در روز جاری به شکل معناداری افزایش پیدا کند. با این حال، اگر قرار باشد روند تازه‌ای در   بازار ارز   شروع شود، امروز دلار به بالای کانال جدید نفوذ خواهد کرد.

برخی فعالان باور دارند که تقاضا به طور محسوسی از اوایل هفته گذشته بیشتر شده است و این موضوع را نشانه‌ای می‌دانند که بازار به‌زودی وارد کانال‌های تازه‌تر خواهد شد.

 هرچند برخی فعالان معتقدند تقاضا در بازار ارز به طور محسوسی از اوایل هفته قبل بیشتر شده و این نشان می‌دهد که قیمت دلار به‌زودی وارد کانال‌های تازه‌تر می‌شود، اما عده‌ای دیگر می‌گویند قیمت دلار کار دشواری برای ورود به کانال‌های تازه را خواهد داشت.

با این وجود، بخشی از معامله‌گران اعتقاد دارند که بدون رسیدن یک خبر منفی،  قیمت دلار  کار دشواری برای ورود به کانال‌های تازه را خواهد داشت.

از نگاه این دسته از معامله‌گران  بازار ارز ، سطح عرضه بازارساز به اندازه‌ای است که مانع از اثرگذاری تحرکات افزایشی‌های این بازار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید