۲ سیگنال سیاسی به بازار ارز

قیمت دلار اسیر شد /پیش بینی بازار ارز امروز

کدخبر: ۵۷۳۰۰۹
دیروز گفته شد بخشی از نقدینگی از بازار دلار به سمت ثبت نام خودرو هدایت شد. اما تحلیلگران قیمت دلار برای امروز را چگونه پیش بینی کرده اند؟
قیمت دلار اسیر شد /پیش بینی بازار ارز امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز مسیر کاهش را دنبال کرد. از نگاه تحلیلگران اقتصادی یکی از دلایل نزول ناشی از نوسانات کاهشی نرخ حواله درهم و دلار در بازارهای همسایه بود.

از طرفی هم دیروز گفته شد بخشی از نقدینگی از بازار دلار به سمت ثبت نام خودرو هدایت شد.البته عده ای هم از نبود پول در بازار گفتند.

دلار اسیر شد/حرکت تکراری دلار در هرات

نکته مهم این است که اسکناس آمریکایی در بازار هرات در یک محدوده خاص اسیر است که موجب کم رونق شدن فضای معاملات در تهران شده است.دلار هرات طی چند روز گذشته ۲ حرکت را مدام تکرار کرده است.

حرکت اول صعودی از ۵۲ هزار و ۲۰۰ به کانال ۵۳ هزار و ۴۰۰.

حرکت دوم ریزش از کانال۵۳ هزار و ۴۰۰ به سطح ۵۲ هزار و ۲۰۰.

برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند برای ادامه مسیر باید یکی از دو عدد شکسته شود.

دلار در حال کف سازی؟

عده ای باور دارند گیر افتادن نرخ در این بازه یک‌هفته‌ای به معنی ساختن چارت و کف‌سازیست. این دسته معتقدند اگر فاند خبری مثبتی به بازار نیاید نرخ دلار به صورت لاک‌پشتی با نگاه به تورم صعود خواهد کرد.

سکه صعودی شد، طلا نزولی /2 دلیل کم رمق شدن معاملات ارزی

۲ سیگنال سیاسی به بازار دلار

البته شب گذشته اتحادیه اروپا از بسته تحریمی جدید علیه ایران خبر داد،پارلمان سوئد نیز در اقدامی علیه ایران، به طرح قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های موسوم به تروریسم در چارچوب اتحادیه اروپا رأی مثبت داد.

طبق تجربه خبری این هفته اخبار تحریم‌ها تاثیر زیادی در بازار نداشته اما باید دید نوسان‌گیران پنجشنبه از این فاند خبری منفی در نوسان‌گیری استفاده می‌کنند یا نه.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید