تحویل زودتر از موعد 13 هزار خودرو؛

سورپرایز بزرگ ایران خودرو برای خریداران

کدخبر: ۵۷۵۳۵۸
ایران خودرو اعلام کرد ۱۳ هزار دستگاه از محصولاتی که در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه به مشتریان واگذار شده، زودتر از موعد اعلامی به آنها تحویل داده شد. آبی‌های جاده مخصوص موفق شدند با سوپرایز متقاضیان سمند سورن بنزینی و پژو پارس معمولی با موتور XU7P این دو محصول را زودتر واگذار کنند.
سورپرایز بزرگ ایران خودرو برای خریداران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دور دوم فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی در حالی در ابتدای فاز دوم یعنی مرحله انتخاب محصول از سوی متقاضیان قرار دارد که خودروسازان مشغول تحویل محصولات فردخته‌شده دور اول هستند. ایران خودرو که به دلیل تکمیل ظرفیت در دور دوم غایب بود، تمام تمرکز خود را روی تحویل زودتر از موعد محصولات ثبت‌نامی قرار داده است.

 ایران خودرو  اعلام کرد ۱۳ هزار دستگاه از محصولاتی که در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه به مشتریان واگذار شده، زودتر از موعد اعلامی به آنها تحویل داده شد. آبی‌های جاده مخصوص موفق شدند با سوپرایز متقاضیان  سمند سورن  بنزینی و پژو پارس معمولی با موتور XU7P این دو محصول را زودتر واگذار کنند.

آنطور که ایران‌خودرویی‌ها اعلام کردند، پیامک تکمیل وجه برای تمامی متقاضیانی که موعد تحویل خودروی ثبت نامی آنها تابستان ۱۴۰۲ بوده ارسال شده است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی ایران  خودرو  تاکنون ۶۷ هزار نفر نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص اعلام کرد پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان دناپلاس، دناپلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و خانواده سورن ارسال شده است. البته متقاضیان پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به دلیل اینکه این خودرو هنوز در مرحله قیمت‌گذاری است و بخشی از متقاضیان پژو پارس، هنوز پیامک تکمیل وجه دریافت نکرده‌اند.

غول آبی جاده مخصوص برای اینکه بتواند زودتر از موعد محصولات عرضه شده در دور اول فروش گسترده صمت را برای مشتریان فاکتور کند، به متقاضیان پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس سفارشی با موتور XU7P پیشنهاد داده که می‌توانند خودروی درخواستی خود را با پژو پارس معمولی با موتور XU7P تعویض کنند. البته اجباری در این ارتباط وجود ندارد و چنانچه متقاضیان این پیشنهاد ایران خودرو را نپذیرند، می‌توانند در زمانی که پیش‌تر از سوی ایران خودرو اعلام شده، نسبت به تکمیل وجه و دریافت خودروی درخواستی اقدام کنند.

مدیران ایران خودرو تاکید کردند با اتمام تحویل محصولات تابستانی، به تدریج فراخوان تعهدات با اولویت پاییز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید