صعود 19 هزار واحدی بورس در 15 دقیقه/ شاخص ها سبز شدند

کدخبر: ۳۸۴۹۹۸
شاخص کل بورس تهران امروز سبزپوش شد و با صعود 19 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 304 هزار واحد قرار گرفت.
صعود 19 هزار واحدی بورس در 15 دقیقه/ شاخص ها سبز شدند

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل  بورس تهران  در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با صعود  19 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 304 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد  و با رشد 4068 واحدی 463 هزار و 879 واحد را ثبت کرد.

شاخص کل فرابورس نیز به 18 هزار و 958 واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

فولاد، فملی و شستا اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس هستند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات/ سبزپوشی لیدرها

در گروه خودرویی‌ها نظاره گر شروعی سبز و پر تقاضا در کلیت روند معاملاتی گروه هستیم. خساپا در قیمت ۲۲۵ تومان دنبال می‌شود. خودرو در قیمت ۲۸۲ تومان داد و ستد می‌شود و رشد ۳ درصد دارد. خگستر نیز در قیمت ۳۳۵ تومان با رشد ۲ درصد همراه است.

در گروه بانکی‌ها نوسانات معاملات مثبت دنبال می‌شود. وبملت در قیمت ۴۴۸ تومان رشد ۲ درصدی دارد. وبصادر در قیمت ۲۸۰ تومان قرار دارد. وتجارت رشد ۱ درصد دارد. وپارس با رشد ۳ درصد در قیمت ۳۴۱ تومان قرار دارد.

شروع پرقدرت فولاد و قرار گرفتن در سقف قیمت روزانه را شاهد هستیم. سهم در قیمت ۱۱۸۲ تومان با صف خرید همراه است. فملی در قیمت ۱۲۷۵ تومان داد و ستد می‌شود و رشد ۴ درصد دارد. فخوز و ذوب با رشد بیش از ۴ درصد همراه هستند.

سبز پوشی معاملات به گروه فرآورده‌های نفتی هم سرایت کرد. شپنا در محدوده بالای هزار تومان با رشد ۲ درصد همراه است. شتران در قیمت ۹۳۰ تومان قرار دارد. شبندر مثبت ۴ درصد است و در قیمت ۲۲۷۵ تومان داد و ستد می‌شود. شبریز دارای صف خرید است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نگاهی به فرصت‌ها و تهدیدهای نواحی مرزی ایران

      اقتصادنیوز: ایران کشور بزرگ و پهناوری است که به جهت وضعیت جغرافیایی، اقلیم‌های متنوع و چشم‌اندازهای گوناگون دارد. این…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید