لیدرهای اثرگذار در افت شاخص کل؛

نمادهای پیشران بورس در هفته نزولی بازار سهام

کدخبر: ۴۶۲۰۸۷
اقتصادنیوز: در هفته اخیر شاخص کل روندی نزولی داشت. چه نمادهایی بیشترین تأثیر را در افت شاخص بورس داشتند؟
نمادهای پیشران بورس در هفته نزولی بازار سهام

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته اخیر شاخص کل بورس به کانال 1.2 میلیونی سقوط کرد. در 4 روز ابتدایی هفته شاخص کل روند نزولی داشت و تنها در روز چهارشنبه اندکی رشد کرد. 

بیشترین ریزش شاخص کل در روز دوشنبه رقم خورد که شاخص بیشتر از 25 هزار واحد نزول کرد و وارد کانال یک میلیون و 200 هزار واحد شد و هفته را نیز در این محدوده به پایان برد. 

نمادهای پیشران بورس

روز شنبه نمادهای کگل (شرکت معدنی و صنعتی گلگهر)، شفن (پتروشیمی فناوران) و فولاد (فولاد مبارکه) بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس تهران داشتند. روز یکشنبه نمادهای فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران)، فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) و فولاد (فولاد مبارکه) پیشران بازار در مسیر نزول بودند. روز دوشنبه نیز نمادهای فولاد (فولاد مبارکه)، کگل (شرکت معدنی و صنعتی گلگهر) و فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) بیشترین تأثیر را در سقوط شاخص کل داشتند. 

روز سه‌شنبه نیز خودرو (ایران خودرو)، وغدیر (هلدینگ سرمایه گذاری غدیر) و خساپا (خودروسازی سایپا) بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند. اما روز چهارشنبه که شاخص هزار و 377 واحد رشد کرد سه نماد میدکو (توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه)، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) و شفن (پتروشیمی فناوران) بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند و بزرگان قرمزپوش بازار خودرو (ایران خودرو)، مبین (شرکت مبین انرژی خلیج فارس) و وغدیر (هلدینگ سرمایه گذاری غدیر) بودند. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید