آمار معاملات هفتگی بورس تهران؛

رکود در روزهای خونین بورس

کدخبر: ۵۲۵۴۶۶
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 124 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 314 میلیاردی هفته پیشین، افت 8 درصدی داشته است.
خبرنگار: زهرا رضایی
به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 2 هزار و 541 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 290 میلیارد شد و روز دوشنبه به هزار و 876 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به هزار و 790 میلیارد تومان کاهش یافت که کمترین رقم در 2 ماه اخیر است. 

در این هفته در کنار نمادهای خودرویی، بپاس و حکشتی در صدر نمادهای با ارزش معاملات بالا بودند.

روز شنبه خودرو (ایران خودرو) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشتند. در روز یکشنبه بپاس بیشترین ارزش معاملات را داشت و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به دانا اختصاص داشت.

روز دوشنبه نیز بپاس بیشترین ارزش معاملات را داشت و شستا به صدر جدول حجم معاملات رفت. روز سه‌شنبه نیز حکشتی و شستا بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 37 هزار و 26 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت 21 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 58 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید