آمار معاملات هفتگی بازار سهام؛

بورس تهران گرفتار رکود / معاملات در کف دو ساله

کدخبر: ۵۲۸۷۰۹
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر هزار و 917 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 196 میلیاردی هفته پیشین، افت 13 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام هزار و 939 میلیارد تومان بالغ شد.  

روز یکشنبه 2 هزار و 85 میلیارد شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 25 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به هزار و 984 میلیارد تومان کاهش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد به کمترین رقم در دو سال اخیر رسید و هزار و 554 میلیارد تومان بود. 

روزهای شنبه و دوشنبه شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشت. در روز سه‌شنبه فملی بیشترین ارزش معاملات را داشت و روز چهارشنبه نماد خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت.

بیشترین حجم معاملات بورس تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به نماد دی (بانک دی) اختصاص داشت. روز یکشنبه شستا صدرنشین بود و روز چهارشنبه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت. 

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 33 هزار و 375 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته رشد 14 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 62 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید