رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت 3 خودرو سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۴۳۰۵۵۴
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز 11 مرداد 1400 محصولات سایپا هم در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کردند.
افزایش قیمت 3 خودرو سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در میان محصولات سایپا امروز «کوییکR»، «کوییک معمولی» و «تیبا2» معمولی رشد یک میلیونی در بازار داشتند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. براساس ارزیابی بازار خودرو «کوییک معمولی» امروز رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و قیمت آن به 160میلیون تومان رسید و «کوییکR»  هم با رشد یک میلیونی در بازار 165 میلیون تومان عرضه شد.

«تیبا2» معمولی نیز در میان محصولات سایپا امروز با رشد 1 میلیونی در بازار روبرو بود و قیمت آن به 146 میلیون تومان رسید.

قیمت «تیبا صندوقدار» نیز بدون تغییر امروز  137 میلیون تومان در بازار قیمت خورد. ساینا نیز امروز بدون تغییر در بازار با رشد یک میلیونی و قیمت 148 میلیون تومان عرضه شدند.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می‌توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر این خودرو در بازار 353 تا 360 میلیون تومان قیمت گذاری می شود، اما با توجه به اینکه هنوز سند شاهین در رهن است و بسیاری تمایل به خرید و فروش های متفرقه ندارند نمی توان قیمت قطعی این خودرو را اعلام کرد.

سایپا 11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید