رصد بازار خودروهای داخلی؛

شناسایی سمت و سوی قیمت خودروهای سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۴۴۶۰۷۴
در حالی که دلار امروز 17 مهر 1400 نوسان رو به پایین داشت، پرتیراژهای سایپا در دو جهت رشد و افت قیمت حرکت کردند، بطوریکه دو خودرو از میان محصولات پرتیراژ سایپا رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کردند و در مقابل یک خودرو نیز با افت قیمت در بازار عرضه شد.
شناسایی سمت و سوی قیمت خودروهای سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در حالی که دلار امروز 17 مهر 1400 نوسان رو به پایین داشت، پرتیراژهای سایپا در دو جهت رشد و افت قیمت حرکت کردند، بطوریکه  دو خودرو از میان محصولات پرتیراژ سایپا رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کردند و در مقابل یک خودرو نیز با افت قیمت در بازار عرضه شد.

انتظار برای مشخص شدن وضعیت طرح ساماندهی خودرو از یک سو و نامشخص بودن زمان آغاز دور جدید مذاکرات از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار سردرگمی در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، در کنار این عوامل نوسان دائمی نرخ دلار سردگمی بازار خودرو را به همراه داشته و موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت گیرد و خریداران و فروشندگان تمایلی به معامله از خود نشان ندهند، هرچند شاید این بی رغبتی را می توان به پایان تعطیلات تابستانی و سفرهای تابستانی نیز نسبت داد، اما انتظار برای رسیدن به یک ثبات نسبی عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود.  


بیشتر بخوانید: شاهین هر روز ارزان تر از دیروز!


وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» امروز با افتی دو میلیونی نسبت به روز گذشته در بازار و با قیمت 341 میلیون تومان عرضه شد.

اما در میان محصولات سایپا امروز «تیبا صندوقدار» و «ساینا» با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند و با این شرایط قیمت «تیبا صندوقدار» به 147 میلیون تومان رسید و «ساینا» نیز 160 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

توجه به روند بازار امروز محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایر محصولات این شرکت امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند در این خصوص می توان به «کوییکR» اشاره کرد که نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 174 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «کوییک معمولی» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار  با قیمت 172 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «تیبا 2» معمولی هم بدون تغییر در بازار 161 میلیون تومان قیمت خورد.  

سایپا 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید