رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین تحولات بازار محصولات سایپا+ جدول قیمت

کدخبر: ۵۱۴۶۳۵
​اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو امروز 22 مرداد 1401بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا بازار خودرو روزی آرام را پشت سرگذارد.
آخرین تحولات بازار محصولات سایپا+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است در روزی که نرخ دلار نوسان اندک رو به بالا داشت و خودرو ترمز قیمت را کشید و بدون تغییر در بازار عرضه شد. فعالان بازار خودرو این ثبات را بیش از همه به انتظار برای نتایج مذاکرات نسبت می دهند و معتقدند که انتظار بازار خودرو را آرام کرده است. از سوی دیگر کاهش تقاضا در بازار نیز بر این آرامش اثرگذار بوده و موجب شده تا خودرو در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز خانواده 207 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط قیمت «پژو 207 سقف شیشه ای» در بازار به 407 میلیون تومان رسید. «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار امروز 399 میلیون قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند بدون تغییر در بازار عرضه شد،  با این شرایط «سمند LX» در بازار 307 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، «سمندLX با موتورEF7» هم در بازار 351 میلیون تومان در بازار دست به دست شد؛ و «سمند سورن پلاس» هم در بازار 342 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» امروز در بازار 509 میلیون تومان بدون تغییر قیمت گذاری شد، از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز 394 میلیون تومان قیمت خورد و «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 302 میلیون دست به دست شد.

ایران 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید