رصد بازار خودروهای داخلی؛

استپ قیمت خودرو در دومین هفته بهمن + جدول

کدخبر: ۵۵۱۷۸۹
اقتصادنیوز: بازار خودرو دومین هفته بهمن ماه را بدون تغییر آغاز کرد تا به این طریق به روند آرام قیمت‌گذاری خود که از هفته گذشته آغاز شده بود ادامه دهد.
استپ قیمت خودرو در دومین هفته بهمن + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان آرام دلار در بازار امروز موجب شد تا بازار پرطرفدار ایران‌خودرو هم امروز هشتم بهمن شکل آرام به خود گیرد. براساس ارزیابی بازار می توان گفت از نیمه هفته گذشته نرخ دلار نوسان اندک داشت و خودرو شکل کاهشی به خود گرفته بود روندی که با شروع هفته تداوم داشت و بازار خودرو ثبات قیمت را انتخاب کرد.  

به گفته فعالان بازار خودرو پیش فروش هفته گذشته سایپا از یک سو و عرضه برخی خودروها در بورس کالا از سوی دیگر در استپ قیمتی خودرو اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز 448 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. روند ثبات قیمت به «هایما S7پلاس» هم رسید و این خودرو بدون تغییر یک میلیارد و 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 600 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنامعمولی» در بازار 602 میلیون تومان قیمت گذاری شد تغییر قیمت نداشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 740 میلیون تومان قیمت خورد ثابت ماند. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم  در بازار 630 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 8

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید